Feedback
I.D.: 93786958

Contract de achiziţie publică de furnizare dotari si echipamente medicale pentru proiectul EXTINDERE ŞI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENŢĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII" SFÂNTA MARIA" IAŞI cod SMIS 12117, 4 loturi.

Data publicarii
26.02.24 Exista 216.876 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Pretul estimativ:
41.340,00 RON - 41.340,00 RON
630.600,00 RON - 630.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
4. LOTUL 4 - MANECHINE RESUSCITARE, 1.Manechine resuscitare cardiorespiratorie - 8 buc. - conform fiselor tehnice atasate - Fisa nr.16a, Fisa nr.16b, Fisa nr.16c, Fisa nr.16d, Fisa nr.16e, Fisa nr.16f, Fisa nr.16g, Fisa nr.16h.Conditii generale-Echipamentele furnizate trebuie să fie noi, nefolosite, de ultima generaţie tehnologică şi să nu fi fost retrase de pe piaţă. Ofertanţii au obligaţia de a prezenta, pent...
4. LOTUL 4 - MANECHINE RESUSCITARE, 1.Manechine resuscitare cardiorespiratorie - 8 buc. - conform fiselor tehnice atasate - Fisa nr.16a, Fisa nr.16b, Fisa nr.16c, Fisa nr.16d, Fisa nr.16e, Fisa nr.16f, Fisa nr.16g, Fisa nr.16h.Conditii generale-Echipamentele furnizate trebuie să fie noi, nefolosite, de ultima generaţie tehnologică şi să nu fi fost retrase de pe piaţă. Ofertanţii au obligaţia de a prezenta, pentru fiecare produs ofertat documentaţii tehnice (fişe tehnice, prospecte, cataloage a căror autenticitate trebuie să poată fi demonstrată, etc.).-Documentaţiile tehnice trebuie sa fie conforme cu caracteristicile prezentate în Caietul de sarcini şi să permită verificarea conformităţii specificaţiilor produselor ofertate cu cerinţele din specificaţiile tehnice incluse în caietul de sarcini. În scopul facilitării verificării corespondenţei caracteristicilor tehnice din specificaţie cu cele din documentaţia tehnică, ofertantul va marca pe documentaţia tehnică ataşată specificaţiei, caracteristicile tehnice care au fost menţionate în specificaţie şi va realiza corespondenta acestora.Durata contractului de achiziţie publică este de maxim 105 zile de la emiterea Ordinului de începere de către autoritatea contractantă.Pe parcursul derulării contractului, următoarele termene şi condiţii vor fi respectate:-furnizarea produselor contractate se va efectua în conformitate cu graficul de livrare prezentat în cadrul ofertei, într-un termen de maxim 90 zile de la emiterea Ordinului de începere de către Autoritatea Contractantă;-instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor medicale se va realiza în maximum 10 zile de la data livrării echipamentelor. Instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor se va realiza în locaţia de livrare, cu personal autorizat al firmei, operaţii incluse în preţ;-instruirea personalului specializat necesar utilizării echipamentelor medicale şi a personalului tehnic specializat, de primă intervenţie se va realiza într-un termen de maxim 5 zile de la instalarea şi punerea în functiune a echipamentelor, pe cheltuiala furnizorului.. 3. LOTUL 3 - MOBILIER MEDICAL SI ALTE ECHIPAMENTE, 1. Unitate de spalare instrumentar medico-chirurgical - 1 buc. conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.92. Pat resuscitare - 4 buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.103. Dulapuri cu rafturi pentru medicatie - 2 buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.114. Carucior transport lenjerie pacienţi - 1 buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.125. Mobilier portabil cu rafturi pentru medicatie - 4 buc. - conform fisatehnica atasata - Fisa nr.136. Paravane separare paturi pacient - 20 buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.147. Frigidere medicatie - 2 buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.15Conditii generale-Echipamentele furnizate trebuie să fie noi, nefolosite, de ultima generaţie tehnologică şi să nu fi fost retrase de pe piaţă. Ofertanţii au obligaţia de a prezenta, pentru fiecare produs ofertat documentaţii tehnice (fişe tehnice, prospecte, cataloage a căror autenticitate trebuie să poată fi demonstrată, etc.).-Documentaţiile tehnice trebuie sa fie conforme cu caracteristicile prezentate în Caietul de sarcini şi să permită verificarea conformităţii specificaţiilor produselor ofertate cu cerinţele din specificaţiile tehnice incluse în caietul de sarcini. În scopul facilitării verificării corespondenţei caracteristicilor tehnice din specificaţie cu cele din documentaţia tehnică, ofertantul va marca pe documentaţia tehnică ataşată specificaţiei, caracteristicile tehnice care au fost menţionate în specificaţie şi va realiza corespondenta acestora.-Echipamentele medicale ce urmează a fi achiziţionate prin prezenta procedură vor fi fiabile şi economice, apte pentru utilizarea intensivă (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână) pe întreaga durată de utilizare .Durata contractului de achiziţie publică este de maxim 105 zile de la emiterea Ordinului de începere de către autoritatea contractantă.Pe parcursul derulării contractului, următoarele termene şi condiţii vor fi respectate:-furnizarea produselor contractate se va efectua în conformitate cu graficul de livrare prezentat în cadrul ofertei, într-un termen de maxim 90 zile de la emiterea Ordinului de începere de către Autoritatea Contractantă;-instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor medicale se va realiza în maximum 10 zile de la data livrării echipamentelor. Instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor se va realiza în locaţia de livrare, cu personal autorizat al firmei, operaţii incluse în preţ;-instruirea personalului specializat necesar utilizării echipamentelor medicale şi a personalului tehnic specializat, de primă intervenţie se va realiza într-un termen de maxim 5 zile de la instalarea şi punerea în functiune a echipamentelor, pe cheltuiala furnizorului.. 2. LOTUL 2 - ECHIPAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE, 1. Negatoscop - 1 buc. conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.22. Analizor cantitativ toxicologie (sange) şi marker cardiac - 1buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.33. Analizor biochimie uscata - 1 buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.44. Echipament pentru intubaţie dificila (videolaringoscop): 1 buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.55. Lampi ultraviolete - 5 buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.66. Balante antropometrice - 4 buc. - conform fise tehnice atasate - Fisa nr. 7a; Fisa nr. 7b; Fisa nr. 7c7. Sistem de monitorizare a temperaturii (pulsoximetru) - 5 buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.8Conditii generale-Echipamentele furnizate trebuie să fie noi, nefolosite, de ultima generaţie tehnologică şi să nu fi fost retrase de pe piaţă. Ofertanţii au obligaţia de a prezenta, pentru fiecare produs ofertat documentaţii tehnice (fişe tehnice, prospecte, cataloage a căror autenticitate trebuie să poată fi demonstrată, etc.).-Documentaţiile tehnice trebuie sa fie conforme cu caracteristicile prezentate în Caietul de sarcini şi să permită verificarea conformităţii specificaţiilor produselor ofertate cu cerinţele din specificaţiile tehnice incluse în caietul de sarcini. În scopul facilitării verificării corespondenţei caracteristicilor tehnice din specificaţie cu cele din documentaţia tehnică, ofertantul va marca pe documentaţia tehnică ataşată specificaţiei, caracteristicile tehnice care au fost menţionate în specificaţie şi va realiza corespondenta acestora.-Echipamentele medicale ce urmează a fi achiziţionate prin prezenta procedură vor fi fiabile şi economice, apte pentru utilizarea intensivă (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână) pe întreaga durată de utilizare .Durata contractului de achiziţie publică este de maxim 105 zile de la emiterea Ordinului de începere de către autoritatea contractantă.Pe parcursul derulării contractului, următoarele termene şi condiţii vor fi respectate:-furnizarea produselor contractate se va efectua în conformitate cu graficul de livrare prezentat în cadrul ofertei, într-un termen de maxim 90 zile de la emiterea Ordinului de începere de către Autoritatea Contractantă;-instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor medicale se va realiza în maximum 10 zile de la data livrării echipamentelor. Instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor se va realiza în locaţia de livrare, cu personal autorizat al firmei, operaţii incluse în preţ;-instruirea personalului specializat necesar utilizării echipamentelor medicale şi a personalului tehnic specializat, de primă intervenţie se va realiza într-un termen de maxim 5 zile de la instalarea şi punerea în functiune a echipamentelor, pe cheltuiala furnizorului.. 1. LOTUL 1 - COMPUTER TOMOGRAF, Computer tomograf - 1 buc. - conform fisa tehnica atasata - Fisa nr.1Conditii generale-Echipamentele furnizate trebuie să fie noi, nefolosite, de ultima generaţie tehnologică şi să nu fi fost retrase de pe piaţă. Ofertanţii au obligaţia de a prezenta, pentru fiecare produs ofertat documentaţii tehnice (fişe tehnice, prospecte, cataloage a căror autenticitate trebuie să poată fi demonstrată, etc.).-Documentaţiile tehnice trebuie sa fie conforme cu caracteristicile prezentate în Caietul de sarcini şi să permită verificarea conformităţii specificaţiilor produselor ofertate cu cerinţele din specificaţiile tehnice incluse în caietul de sarcini. În scopul facilitării verificării corespondenţei caracteristicilor tehnice din specificaţie cu cele din documentaţia tehnică, ofertantul va marca pe documentaţia tehnică ataşată specificaţiei, caracteristicile tehnice care au fost menţionate în specificaţie şi va realiza corespondenta acestora.-Echipamentele medicale ce urmează a fi achiziţionate prin prezenta procedură vor fi fiabile şi economice, apte pentru utilizarea intensivă (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână) pe întreaga durată de utilizare .Notă : Pentru Computerul Tomograf - Fişa tehnică nr.1, care intră sub incidenţa CNCAN (Comisia Naţională pentru Controlul Activităţilor Nucleare), ofertantul câştigător are obligaţia de a întocmi şi preda beneficiarului în termen de maxim 45 de zile de la emiterea Notei de comandă privind furnizarea produselor, Documentatia pentru obţinerea autorizaţiei de utilizare, conform prevederilor Legii nr. 111/1996, privind desfăşurarea în siguranţa, reglementarea, autorizarea şi controlul activităţilor nucleare cu toate modificările şi completările ulterioare.Durata contractului de achiziţie publică este de maxim 105 zile de la emiterea Ordinului de incepere de către autoritatea contractantă.Pe parcursul derulării contractului, următoarele termene şi condiţii vor fi respectate:-furnizarea produselor contractate se va efectua în conformitate cu graficul de livrare prezentat în cadrul ofertei, într-un termen de maxim 90 zile de la emiterea Ordinului de începere de către Autoritatea Contractantă ;-instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor medicale se va realiza în maximum 10 zile de la data livrării echipamentelor. Instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor se va realiza în locaţia de livrare, cu personal autorizat al firmei, operaţii incluse în preţ;-instruirea personalului specializat necesar utilizării echipamentelor medicale şi a personalului tehnic specializat, de primă intervenţie se va realiza într-un termen de maxim 5 zile de la instalarea şi punerea în functiune a echipamentelor, pe cheltuiala furnizorului..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de produse : MASINA DE GATIT PROFESIONALA, MASINA DE CURATAT CARTOFI , MASINA DE SPALAT RUFE CU USCATOR, DULAP DEPOZITARE INOX- transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în garantie  
Contract de achiziţie publică de lucrări de reparaţii curente ale grupurilor sanitare din clădirea C1 - sediul Spitalulului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi  
POMPE, MOTO/ELECTROPOMPE SI ACCESORII Lot 1-6 14.11.23
POMPE, MOTO/ELECTROPOMPE SI ACCESORII Lot 1-6  
POMPE, MOTO/ELECTROPOMPE SI ACCESORII Lot 1-6  
POMPE, MOTO/ELECTROPOMPE SI ACCESORII Lot 1-6  
POMPE, MOTO/ELECTROPOMPE SI ACCESORII Lot 1-6  
Furnizare echipamente digitale/IT, pentru cabinetele şcolare (inclusiv cabinete consiliere şi asistenţă psihopedagogică,de sprijin, logopedice şi alte terapii specifice,etc.) şi săli de sport în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Judeţul Iaşi", Linia Investiţională - I.11 27.03.24
Furnizare echipamente digitale/IT, pentru cabinetele școlare (inclusiv cabinete consiliere și asistență psihopedagogică,de sprijin, logopedice și alte terapii specifice,etc.) și săli de sport în cadrul proiectului„Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Județul Iași”, Linia Investițională - I.11 27.03.24
Furnizare echipamente digitale/IT, pentru cabinetele școlare (inclusiv cabinete consiliere și asistență psihopedagogică,de sprijin, logopedice și alte terapii specifice,etc.) și săli de sport în cadrul proiectului„Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Județul Iași”, Linia Investițională - I.11 27.03.24