Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie furnizarea, transportul, instalarea, punerea în funcţiune, instruirea personalului utilizator şi service-ul în perioada de garanţie, a dotărilor şi echipamentelor medicale şi mobilierului medical aferente proiectului "EXTINDERE ŞI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI" cod SMIS 121187 - 4 lo...
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie furnizarea, transportul, instalarea, punerea în funcţiune, instruirea personalului utilizator şi service-ul în perioada de garanţie, a dotărilor şi echipamentelor medicale şi mobilierului medical aferente proiectului "EXTINDERE ŞI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI" cod SMIS 121187 - 4 loturi, conform Caiet de sarcini.
LOTUL 1- COMPUTER TOMOGRAF
LOTUL 2- ECHIPAMENTE ŞI DISPOZITIVE MEDICALE
LOTUL 3 - MOBILIER MEDICAL SI ALTE ECHIPAMENTE
LOTUL 4 – MANECHINE DE RESUSCITARE
Valoarea estimata a contractului de achiziţie publică de DE FURNIZARE DOTARI SI ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU PROIECTUL "EXTINDERE ŞI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI", cod SMIS 121187 este de 4.294.463,00 respectiv:
• LOT 1: 3.232.873,00 lei fără T.V.A.
• LOT 2: 389.650,00 lei fără T.V.A.
• LOT 3: 630.600,00 lei fără T.V.A.
• LOT 4: 41.340,00 lei fără T.V.A.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- în a 22-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
- în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.