Feedback
I.D.: 45070884

Contract de achiziţie publică de furnizare dotări (lot II) în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820

Data publicarii
30.03.20 Exista 182.851 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39150000-8
Termenul limita pentru depunere:
30.04.20
Pretul estimativ:
355.115,00 RON - 355.115,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1080930.pdf
  2. proiect de contractsemnat.PDF
  3. SECTIUNEA V - FORMULARE SI MODELE DE DOCUMENTE.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achizitie publica de Furnizare dotări (lot II) în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820, dupa cum urmeaza: Diverse tipuri de mobilier şi de echipamente Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectare...
Contract de achizitie publica de Furnizare dotări (lot II) în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820, dupa cum urmeaza: Diverse tipuri de mobilier şi de echipamente Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare . Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - termen - limita: cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de furnizare dotări în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820 27.01.20
Contract de achizitie publica de servicii de informare pentru proiect si promovare a obiectivului de patrimoniu “Consolidare, refunctionalizare si mansardare cladire monument istoric strada V. Alecsandri nr. 6, Iasi”, cod SMIS 123820, LOTUL I, LOTUL II, LOTUL III. 21.02.19
Contract de achizitie publica de servicii de informare pentru proiect si promovare a obiectivului de patrimoniu “Consolidare, refunctionalizare si mansardare cladire monument istoric strada V. Alecsandri nr. 6, Iasi”, cod SMIS 123820, LOTUL I, LOTUL II, LOTUL III. 10.01.19
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare REFUNCŢIONALIZARE CENTRU EXPOZIŢIONAL MOLDOVA - documentaţie tehnică şi studii de specialitate 17.07.23
Acord cadru "Furnizare carburant auto (motorină şi benzină) pe bază de carduri" pentru parcul auto al D.G.R.F.P. Iaşi. 06.03.23
Acord cadru "Furnizare carburant auto (motorină şi benzină) pe bază de carduri" pentru parcul auto al D.G.R.F.P. Iaşi. 06.03.23
Acord cadru "Furnizare carburant auto (motorină şi benzină) pe bază de carduri" pentru parcul auto al D.G.R.F.P. Iaşi. 24.04.23
Servicii de proiectare constând în Elaborare proiect faza DTAC, DTOE, PT+DDE, doc. pentru obtinerea avizelor şi acordurilor stabilite prin Certificatul de Urbanism, asist. tehnică din partea proiectantului, Elaborare Certificat de Performanţă Energetica a clădirii reabilitate la ob. de investiţii “Consolidare, modernizare şi refuncţ. clădire Spital Clinic de Pneumoftiziologie – Secţia Pascanu" 18.10.23
Servicii de proiectare constând în Elaborare proiect faza DTAC, DTOE, PT+DDE, doc. pentru obtinerea avizelor și acordurilor stabilite prin Certificatul de Urbanism, asist. tehnică din partea proiectantului, Elaborare Certificat de Performanță Energetica a clădirii reabilitate la ob. de investiții “Consolidare, modernizare și refuncț. clădire Spital Clinic de Pneumoftiziologie – Secția Pascanu"  
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 09.03.20