Feedback
I.D.: 40936637

Contract de achiziţie publică de furnizare dotări în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820

Data publicarii
24.12.19 Exista 254.591 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39150000-8
Termenul limita pentru depunere:
27.01.20
Pretul estimativ:
1.809.881,00 RON - 1.809.881,00 RON
Documente participare:
  1. SECTIUNEA V - FORMULARE SI MODELE DE DOCUMENTE.doc
  2. Caiet sarcinisemnat.pdf
  3. FisaDate_DF1073082.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achizitie publica de furnizare dotări în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820, 3 loturi - conform Caiet de sarcini: Lot 1 – Mobilier; Lot 2 - Diverse tipuri de mobilier şi de echipamente; Lot 3 - Echipamente si accesorii informatice şi de birou. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita...
Contract de achizitie publica de furnizare dotări în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820, 3 loturi - conform Caiet de sarcini: Lot 1 – Mobilier; Lot 2 - Diverse tipuri de mobilier şi de echipamente; Lot 3 - Echipamente si accesorii informatice şi de birou. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare . Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - termen - limita: cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de furnizare dotări (lot II) în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820 30.04.20
Contract de achizitie publica de servicii de informare pentru proiect si promovare a obiectivului de patrimoniu “Consolidare, refunctionalizare si mansardare cladire monument istoric strada V. Alecsandri nr. 6, Iasi”, cod SMIS 123820, LOTUL I, LOTUL II, LOTUL III. 21.02.19
Contract de achizitie publica de servicii de informare pentru proiect si promovare a obiectivului de patrimoniu “Consolidare, refunctionalizare si mansardare cladire monument istoric strada V. Alecsandri nr. 6, Iasi”, cod SMIS 123820, LOTUL I, LOTUL II, LOTUL III. 10.01.19
Contract de achiziţie publică de FURNIZARE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETELE ȘCOLARE (CABINETE CONSILIERE ȘI ASISTENȚĂ PSIHOPEDAGOGICĂ, DE SPRIJIN, LOGOPEDICE ȘI ALTE TERAPII SPECIFICE, CABINETE MULTIDISCIPLINARE ȘI CABINET ACTIVITĂȚI EXTRAȘCOLARE), Linia Investițională - I.11, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426, 5 loturi 16.12.24
Contract de achiziţie publică de FURNIZARE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETELE ŞCOLARE (CABINETE CONSILIERE ŞI ASISTENŢĂ PSIHOPEDAGOGICĂ, DE SPRIJIN, LOGOPEDICE ŞI ALTE TERAPII SPECIFICE, CABINETE MULTIDISCIPLINARE ŞI CABINET ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE), Linia Investiţională - I.11, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426, 5 loturi 16.12.24
Contract de achiziţie publică de furnizare dotari si echipamente medicale pentru proiectul EXTINDERE ŞI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENŢĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII" SFÂNTA MARIA" IAŞI cod SMIS 12117, 4 loturi. 06.09.23
Contract de achiziție publică de furnizare dotari si echipamente medicale pentru proiectul EXTINDERE ȘI DOTARE UNITATE FUNCȚIONALĂ REGIONALĂ DE URGENȚĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENȚĂ PENTRU COPII” SFÂNTA MARIA” IAȘI cod SMIS 12117, 4 loturi.  
Contract de achiziție publică de furnizare dotari si echipamente medicale pentru proiectul EXTINDERE ȘI DOTARE UNITATE FUNCȚIONALĂ REGIONALĂ DE URGENȚĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENȚĂ PENTRU COPII” SFÂNTA MARIA” IAȘI cod SMIS 12117, 4 loturi.  
Contract de achiziție publică de furnizare dotari si echipamente medicale pentru proiectul EXTINDERE ȘI DOTARE UNITATE FUNCȚIONALĂ REGIONALĂ DE URGENȚĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENȚĂ PENTRU COPII” SFÂNTA MARIA” IAȘI cod SMIS 12117, 4 loturi.  
Contract de achiziţie publică de FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU DOTARE LABORATOARE DE INFORMATICA DIN UNITĂŢILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT DE NIVEL PRIMAR, GIMNAZIAL ŞI LICEAL/UNITATE CONEXĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN JUDEŢUL IAŞI", LINIA INVESTIŢIONALĂ I.9, 3 LOTURI 23.09.24