Feedback
I.D.: 69906073

Contract de achiziţie publică de execuţie lucrări complementare de instalaţii electrice în cadrul proiectului "REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII SF. MARIA IASI"

Data publicarii
07.06.22 Exista 189.661 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45310000-3
Termenul limita pentru depunere:
11.07.22
Pretul estimativ:
2.649.349,27 RON - 2.649.349,27 RON
Documente participare:
  1. SECTIUNEA II CAIET DE SARCINI.PDF
  2. SECTIUNEA III PROIECT DE CONTRACT.PDF
  3. Fise tehnice.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achiziţie publică de execuţie lucrări complementare de instalaţii electrice în cadrul proiectului "REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII SF. MARIA IASI" - conform Caiet de sarcini. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritat...
Contract de achiziţie publică de execuţie lucrări complementare de instalaţii electrice în cadrul proiectului "REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII SF. MARIA IASI" - conform Caiet de sarcini. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde numai la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit in documentatia de atribuire, conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit in documentatia de atribuire, conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016, după cum urmează: - în a 10 -a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de servicii de supervizare a contractului de executie lucrari pentru obiectivul "Reabilitarea şi modernizarea imobilelor cu numerele cadastrale 161496 şi 161497 situate în Iaşi, str. Cuza Vodă, nr.29 în care îşi desfăşoară activitatea Filarmonica Moldova Iaşi" 26.03.24
Contract de achiziţie publică de servicii de supervizare a contractului de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului "Consolidare si reabilitare corp C1 Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi din str. Dr. I. Cihac nr. 30" 24.04.24
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare pentru obiectivul de investiţii Parc Industrial Holboca - Studiu de Fezabilitate 29.04.24
Contract de achiziţie publică de servicii de asistenţă tehnică pentru pregătirea proiectului "Modernizare S.M.I.D. în judeţul Iaşi în vederea tranziţiei spre economia circulară" 12.07.22
Contract de achizitie publica de microbuze electrice în cadrul proiectului "ACHIZIŢIA DE MICROBUZE ELECTRICE PENTRU ELEVI ÎN JUDEŢUL IAŞI", Cod 14 07.03.24
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie a fructelor (mere), laptelui şi produselor lactate şi a produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi privat cu program normal de 4 ore, pentru anul şcolar 2022-2023, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi 03.11.22
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie de fructe (mere), de lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie pentru preşcolarii şi pentru elevii din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2023 – 2027, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi 05.12.23
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie de lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie pentru preşcolarii şi pentru elevii din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2023 – 2027, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 8 loturi 22.04.24
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie de lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie pentru preşcolarii şi pentru elevii din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2023 – 2027, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 8 loturi 22.04.24
Acord-cadru de furnizare şi distribuţie de fructe (mere), de lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie pentru preşcolarii şi pentru elevii din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2023 – 2027, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi