Feedback
I.D.: 41864695

Contract de achiziţie Echipamente IT si Licente software

Data publicarii
06.02.20 Exista 876.267 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
09.03.20
Pretul estimativ:
87.302,52 RON - 87.302,52 RON
Documente participare:
  1. AMR_Caiet de sarcini.pdf
  2. Draft contract furnizare echip IT.docx
  3. FORMULARE-Echip IT.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
:" Echipamente IT si Licente software": - 4 buc laptopuri AMR; 1 buc imprimanta multifuncţională; 2 buc SDD extern; 20 buc Licenţele software -Microsoft Office, Microsoft Project, Adobe Acrobat Professional, Abby Finder, Licenţă Antivirus. Descrierea produselor este disponibila in Caietul de Sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informa...
:" Echipamente IT si Licente software": - 4 buc laptopuri AMR; 1 buc imprimanta multifuncţională; 2 buc SDD extern; 20 buc Licenţele software -Microsoft Office, Microsoft Project, Adobe Acrobat Professional, Abby Finder, Licenţă Antivirus. Descrierea produselor este disponibila in Caietul de Sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016,cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit in Anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie echipamente IT si Licente software 17.12.19
Acordu-Cadru avand ca obiect: "ACHIZIŢIA ŞI TRANSPORTUL PARAPETELOR DEFORMABILE (elemente metalice) necesare drumurilor naţionale şi autostrăzilor aflate în administrarea C.N.A.I.R. - S.A." LOT 1 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W2 LOT 2 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W3 LOT 3 : Parapete nivel protecţie H1 şi H2, lăţime lucru W4 LOT 4 : Parapete nivel protecţie H3, lăţime lucru W4 LOT 5 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W2 LOT 6 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W3 LOT 7 : Parapete nivel protecţie H4b, lăţime lucru W4 LOT 8 : Elemente speciale metalice de siguranţă rutieră LOT 9 : Parapete nivel de protecţie H2 şi H3, pentru zone de rambleu cu acostament ingust  
Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul „Nod Rutier Cumpana A4 ( km 16+700) – DN39E”  
Elaborare studiu de prefezabilitate pentru „Modernizarea DN 1B 0+000 – 5+508, inclusiv intersectiile adiacente" 23.09.19
„Reabilitare pod pe DN 2A km 196+739, la Ovidiu, judetul Constanta”  
Acord-cadru de servicii de organizare evenimente (sesiuni trening, conferinta de lansare, conferinta intermediara, servicii catering municipii pilot) în cadrul proiectului “Îmbunătăţirea accesului şi a calităţii serviciilor pentru cetăţeni – o administraţie publică transparentă şi responsabilă" 02.03.20
Achizitionarea unui "Sistem de monitorizare turn de telecomunicatii" 31.08.20
Contract de achiziţie Materiale promotionale personalizate si servicii conexe 07.10.20
Contract de achiziţie Materiale promotionale personalizate si servicii conexe 20.07.20
Contract de achiziţie Materiale promotionale personalizate si servicii conexe 26.08.20