Prin prezenta procedură se intenţionează atribuirea a 3 contracte de execuţie a lucrărilor de realizare a obiectivelor investiţionale ce fac obiectul proiectului de finanţare,cu titlul ,,Investim pentru calitate şi diversitate"- cod SMIS 130149:
Astfel, procedura de atribuire este structurată pe 3 loturi respectiv,2 case de tip familial şi un centru de zi :
- ,,Casa de tip familial "Luna", Roman", situată în municipiul Roma...
Prin prezenta procedură se intenţionează atribuirea a 3 contracte de execuţie a lucrărilor de realizare a obiectivelor investiţionale ce fac obiectul proiectului de finanţare,cu titlul ,,Investim pentru calitate şi diversitate"- cod SMIS 130149:
Astfel, procedura de atribuire este structurată pe 3 loturi respectiv,2 case de tip familial şi un centru de zi :
- ,,Casa de tip familial "Luna", Roman", situată în municipiul Roman, strada Mierlei nr.9, jud. Neamţ, cu nr. cadastral 59569;
-,,Casa tip familial "Soarele", Roman", situată în municipiul Roman, strada Vasile Gh. Morţun nr.91, jud. Neamţ, cu nr. cadastral 59577;
- ,,Centrul de zi "Luceafărul", Roman", situat în municipiul Roman, strada Vasile Gh. Morţun, nr.79, jud. Neamţ, cu nr. cadastral 59565.
Investitia isi propune:
- construirea a 2 case de tip familial şi un centru de zi în localitatea Roman, judetul Neamt.
Potrivit devizului general rezulta o valoare totala estimata pentru obiectivul de investitii de 4.568.741,76 lei fără TVA, din care:
Pentru Lotul 1 - "Casa de tip familial "Luna", Roman" valoarea este de 1.501.871,49 lei (fără TVA) ;
Pentru Lotul 2 - "Casa de tip familial "Soarele", Roman" valoarea este de 1.501.871,49 lei (fără TVA) ;
Pentru Lotul 3 - "Centrul de zi "Luceafărul", Roman" valoarea este de 1.564.998,78 lei (fără TVA) ;
Descrierea detaliată a lucrărilor ce vor face obiectul viitoarelor contracte de achiziţie publică se regăseşte în Caietul de sarcini şi documentaţiile tehnico-economice (proiectele tehnice), publicate odată cu prezentul anunţ de participare simplificat.
În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractantă stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limită de primire a solicitărilor de clarificări: 11 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.