Feedback
I.D.: 54384586

Contract/ comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj

Data publicarii
19.02.21 Exista 1.025.620 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112300-6
Termenul limita pentru depunere:
24.02.21
Pretul estimativ:
28.120,00 RON - 28.120,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini spalat auto DRC 2021.pdf
Locul realizarii:
Cluj, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei "servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj" trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împărţită în 11 (unsprezece) loturi. Valoarea achiziţiei (lei, fără TVA): 28.120 lei, fără TVA, 2.812 lei fără TVA/lună, defalcată pe loturi după cum urmează: Rezultatul serviciilor se recepţion...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei "servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj" trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împărţită în 11 (unsprezece) loturi. Valoarea achiziţiei (lei, fără TVA): 28.120 lei, fără TVA, 2.812 lei fără TVA/lună, defalcată pe loturi după cum urmează: Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de proces-verbal de recepţie. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Se vor specifica tarife pentru ambele operaţiuni atât pentru spălat exterior cât şi pentru spălat interior. Se va prezenta preţul total (tarif interior+tarif exterior) şi se va transmite oferta scrisă prin email, fax sau direct la sediul autorităţii contractante. Preţurile convenite pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale vor rămâne neschimbate şi nu pot fi modificate pe toatǎ perioada derulării Contractului/Comenzii. Contractul/Comanda va fi cadru, în care se va specifica tarifele pentru operţiunile solicitate, iar punerea lui în executare va fi conform punctului IV- detalierea metodologiei de lucru din Caietul de sarcini. Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract/ comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 19.06.20
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexa, pot fi vizualizate şi pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. 23.08.18
Contract cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 24.04.18
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. 14.08.18
Contract/Comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 17.02.23
Contract SAU comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 27.02.19
servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj, împărţit în 10 loturi. 12.04.18
Contract sau comanda cadru pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate şi pg de internet a ANCOM la www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi achizit 24.08.18
Contract sau comanda cadru sau comandă cadru, pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi.  
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiul Judeţean Sibiu 05.06.20