Feedback
I.D.: 4343168

Contract/ comanda având ca obiect achizitia de servicii de analize medicale pentru conducatorii auto profesioni?ti. Procedura este împartia în 3 loturi conform Caietului de sarcini

Data publicarii
12.11.14 Exista 193.878 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85148000-8
Termenul limita pentru depunere:
19.11.14
Pretul estimativ:
540,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în servicii de analize medicale pentru conducatorii auto profesioni?ti, în conformitate cu specifica?iile caietului de sarcini. Valoarea estimata fara TVA -540,00 Lei ( 180 lei / lot)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract cadru pe baza de comanda având ca obiect achizitia de servicii de analize medicale pentru 5 (cinci) conducatori auto profesioni?ti. 12.02.16
Contract cadru pe baza de comanda având ca obiect achizitia de servicii de analize medicale pentru 5 (cinci) conducatori auto profesioni?ti. 10.02.15
Solicitare de oferte pentru achiziţia de servicii de analize medicale pentru condicătorii auto profesioni?ti 19.11.14
Solicitare de oferte pentru achiziţia de servicii de analize medicale pentru 5 (cinci) conducători auto profesioni?ti 10.02.15
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 3 loturi. 03.10.17
Comanda scrisa/contract având ca obiect furnizare produse: produse din lemn, scule ?i produse auxiliare, articole pentru etan?are ?i protectie, articole sanitare, vopsele ?i uleiuri, articole electrice, articole feronerie, articole metalice . Procedura este împartia în 9 loturi. 27.10.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare alcool izopropilic, tehnic, spray racire, cositor, spray ungere, contact. Procedura este împartia în 3 loturi conform Caietului de sarcini. 17.09.14
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa cu sistem de purificare tip Bluestar, în conformitate cu specifica?iile caietului de sarcini 21.07.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de paza la 6 (?ase) sta?ii de monitorizare. 15.01.16
Contract având ca obiect achizitia de servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa cu sistem de purificare tip Water Set-Water Cooler Business. 16.02.15