Feedback
I.D.: 54654912

Contract cadru servicii colectare,transport, incinerare cadavre animale si resturi catering

Data publicarii
26.02.21 Exista 117.932 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98371120-1
Pretul estimativ:
6,00 RON - 6,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Colectare, transport si neutralizare SNCU , cadavre animale mari , mici < 60 kg , (6/27 RON/Kg) ,interventie rapida exceptie sarbatori legale, ridicare animale provenite din gospodarii sau de pe teritoriul administrativ a beneficiarului , inclusiv cele gasite/calcate de vehicole. Comanda pe caz sau contract cadru . Colectarea,transportul si incinerarea(neutralizarea) incluse in pret, taxa de interventie 350 ( cazuri de a...
Colectare, transport si neutralizare SNCU , cadavre animale mari , mici < 60 kg , (6/27 RON/Kg) ,interventie rapida exceptie sarbatori legale, ridicare animale provenite din gospodarii sau de pe teritoriul administrativ a beneficiarului , inclusiv cele gasite/calcate de vehicole. Comanda pe caz sau contract cadru . Colectarea,transportul si incinerarea(neutralizarea) incluse in pret, taxa de interventie 350 ( cazuri de animale singulare mici,ridicate din gospodarii, de pe carosabil -calcate de vehicole,gasite mort etc.) / 1500 RON Ron/ocazie animale mari . In zilele de sarbatoare legala si sfarsit saptamana ,timp de interventie >30min,teren greu accesibil,cadavre multiple de la depozit generator,cadavre in descompunere accentuata se aplica o taxa suplimentara de 500 RON . In anumite situatii societatea poate efectua numai transportul de la Generator la Eliminator. Ridicarea cadavrelor de animale in cazul gospodariilor individuale se face la limita propietatii ( cu domeniul public) . Societatea nu este platitoare de TVA. Durata contractului 3 ani .In data semnarii contractului (cumpararii SEAP) furnizorul are timp de răgaz 24 ore inaintea primei interventii , timp necesar alocarii -reorganizarii resurselor necesare serviciilor. Contractul este un contract cadru, furnizorul poate refuza comanda . In cazuri de epidemii, epizotii, pandemii , stare de urgenta etc., locale sau nationale, timpii de interventie se pot lungi considerabil sau se poate ajunge la neexecutarea i
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu