Feedback
I.D.: 15768223

Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din cladirea ANCOM DR CLUJ.

Data publicarii
27.10.16 Exista 236.554 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Termenul limita pentru depunere:
02.11.16
Pretul estimativ:
1.200,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din cladirea ANCOM DR CLUJ” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. Oferta trebuie sa fie val...
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din cladirea ANCOM DR CLUJ” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. Oferta trebuie sa fie valabila cel putin pâna la data de 02.12.2016
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din dotarea ANCOM DR CLUJ. 15.11.17
Contract cadru pe baza de nota de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a grupurilor electrogene.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. 28.11.16
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 8 (opt) loturi. 09.03.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si repara?ii motociclu. 07.12.16
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect servicii de inspec?ie tehnica periodica pentru autovehiculele cu masa mai mare de 3,5 tone, din dotarea ANCOM DR Cluj. 25.04.16
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect servicii de inspec?ie tehnica periodica pentru autovehiculele cu masa mai mare de 3,5 tone, din dotarea ANCOM DR Cluj. 24.03.16
Contract având ca obiect achizitia de servicii de verificare si încarcare a stingatoarelor pentru cladiri si a stingatoarelor auto. 01.11.16
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 13 (treisprezece) loturi. 28.03.17
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii verzi (semin?e de gazon, plante vii, pamânt pentru flori, îngra?amânt, ghivece de flori cu tavi?a). Procedura este împartia în 5 loturi. 27.04.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii - plante vii 08.08.16