Feedback
I.D.: 21445944

Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala.

Data publicarii
28.07.17 Exista 321.951 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50720000-8
Termenul limita pentru depunere:
04.08.17
Pretul estimativ:
21.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini . Procedura este împartita în 11 loturi. 5. Valoarea estimata fara TVA – 21.000,00 (1.300,00 lei- lot 1 -Cluj Napoca, 1.700,00 lei lot 2- Maramure?; 2.200,00 lei –lot 3 Salaj 1; 800,00 lei –lot 4 Salaj 2; 2.100,00 lei- lot 5 Harghita, 2.200,00 lei –lot 6 Sibiu, 2.100,00 lei- lot 7 Bihor, 2.20...
Serviciile care fac obiectul achizitiei trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini . Procedura este împartita în 11 loturi. 5. Valoarea estimata fara TVA – 21.000,00 (1.300,00 lei- lot 1 -Cluj Napoca, 1.700,00 lei lot 2- Maramure?; 2.200,00 lei –lot 3 Salaj 1; 800,00 lei –lot 4 Salaj 2; 2.100,00 lei- lot 5 Harghita, 2.200,00 lei –lot 6 Sibiu, 2.100,00 lei- lot 7 Bihor, 2.200,00 lei -lot 8 Satu Mare, 2.200,00 lei- lot 9 Alba, 2.100,00 lei –lot 10 Mure?, 2.100,00 lei- lot 11 Bistri?a) Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. ,,Pre? total al ofertei- anexa 2” - reprezinta însumarea reperelor generale a : 1) total piese de schimb conform anexei 2; 2) un tarif unic pe ora de manopera, 3) un tarif unic de constatare, 4) un tarif unic de instalare, având rolul departajarii ofertelor financiare, urmând ca pe parcursul derularii contractelor sa fie stabilite cu exactitate piesele de schimb precum ?i serviciile de între?inere ?i reparare pentru centralele termice care vor fi prestate, iar pretul care va fi efectiv platit va fi determinat în functie de piesele de schimb ?i serviciile de între?inere ?i reparare care vor fi achizi?ionate, fara a se depasi limita valorii maxime prevazute în contract. ,,Pre? total al ofertei fara TVA din- anexa 2”, va fi publicat pe site-ul www.e-licita?ie.ro .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract cadru pe baza de solicitare, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a instala?iilor de aer condi?ionat. 03.08.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 20.07.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 11.08.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 12.07.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 17.11.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala.Procedura este împartita în 5 loturi. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM l 10.11.17
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 3 loturi. 03.10.17
termostat centrala termica-1 buc, Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. 01.08.16
Contract SAU comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 27.02.19
Servicii de revizii aparate de aer condiţionat pt sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj şi sediul DRC 26.08.20