Feedback
I.D.: 23847665

Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala.

Data publicarii
13.11.17 Exista 112.391 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50720000-8
Termenul limita pentru depunere:
17.11.17
Pretul estimativ:
9.500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împartita în 5 loturi. Valoarea estimata fara TVA – 9.500,00 (1.300,00 lei- lot 1 -Cluj Napoca, 1.700,00 lei lot 2- Maramure?; 2.200,00 lei –lot 3 Sibiu, 2.100,00 lei- lot 4 Bihor, 2.200,00 lei -lot 5 Satu Mare)Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi ...
Serviciile care fac obiectul achizitiei trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împartita în 5 loturi. Valoarea estimata fara TVA – 9.500,00 (1.300,00 lei- lot 1 -Cluj Napoca, 1.700,00 lei lot 2- Maramure?; 2.200,00 lei –lot 3 Sibiu, 2.100,00 lei- lot 4 Bihor, 2.200,00 lei -lot 5 Satu Mare)Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala.Procedura este împartita în 5 loturi. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM l 10.11.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 20.07.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 04.08.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 11.08.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 12.07.17
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse: schela metalica, canistra carburant. Procedura este împartia în 2 loturi. 18.08.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse pentru efectuarea lucrarilor de între?inere ?i reparatii. Procedura este împartia în 17 loturi. 20.10.15
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 28.09.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare huse auto ?i cablu tractare. Procedura este împartia în 2 loturi. 30.09.15
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 24.02.17