Feedback
I.D.: 21445940

Contract cadru pe baza de solicitare, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a instala?iilor de aer condi?ionat.

Data publicarii
28.07.17 Exista 291.213 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Termenul limita pentru depunere:
03.08.17
Pretul estimativ:
31.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei ” servicii de întretinere si reparare a instala?iilor de aer condi?ionat”. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. Oferta trebuie sa fie valabila cel putin pâna la data de 03.09.2017.a) se va prezenta tariful total pentru revizii conform anexei nr.1, b)- pentru eventua...
Serviciile care fac obiectul achizitiei ” servicii de întretinere si reparare a instala?iilor de aer condi?ionat”. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. Oferta trebuie sa fie valabila cel putin pâna la data de 03.09.2017.a) se va prezenta tariful total pentru revizii conform anexei nr.1, b)- pentru eventuale defectiuni: b1)- se va prezenta tariful pe constatare care va fi o valoare unica indiferent de locatie, b2)-se va prezenta tariful pe ora de manopera b3) – total lista piese, (anexa2) Ofertantul trebuie sa prezinte în oferta sa datele de idetificare, date de contact. Este obligatorie prestarea tuturor serviciilor în toate locatiile solicitate prin Caietul de sarcini. Pre? total al ofertei” - reprezinta însumarea reperelor generale a pieselor de schimb pentru fiecare tip de aparat de aer conditionat, un tarif de constatare ?i un tarif unic pe ora de manopera, având rolul departajarii ofertelor financiare, urmând ca pe parcursul derularii contractelor sa fie stabilite cu exactitate piesele de schimb precum ?i serviciile de între?inere ?i reparare, care vor fi prestate, iar pretul care va fi efectiv platit va fi determinat în functie de piesele de schimb ?i serviciile de între?inere ?i reparare care vor fi achizi?ionate, fara a se depasi limita valorii maxime prevazute în contract. Pre? total al ofertei” (anexa nr.3) -va fi publicat în catalogul electronic din SEAP (www.e-licita?ie.ro), sau se poate transmite oferta scrisa prin email, fax sau direct la sediul autorita?ii contractante. Este obligatorie ofertarea tuturor reperelor solicitate (piesele de schimb, tarif total revizii (anexa 1), tarif constatare, tariful pentru ora de manopera, total lista piese de schimb (anexa 2). Daca nu se oferteaza toate reperele solicitate, oferta va fi considerata neconforma. În situatia în care pentru readucerea grupurilor la parametrii tehnici de functionare stabiliti de catre producator sunt necesare si alte piese de schimb si accesorii decât cele mentionate mai sus, acestea vor fi facturate la pretul de lista în lei al furnizorului valabil la data efectuarii reparatiilor. În acest caz, autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a solicita ca facturile sa fie însotite de documente justificative din care sa rezulte valoarea pieselor de schimb si accesoriilor, iar obligatia de plata se suspenda pâna la primirea si acceptarea documentelor justificative.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 04.08.17
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 3 loturi. 03.10.17
Automate electronice pentru tichete de parcare -parcometre cu panou solar, sistem de administrare si mentenanta 15.03.18
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele Mercedes Sprinter cu masa peste 3,5 tone din dotarea ANCOM DR Cluj. 25.10.17
Servicii de servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 01.10.20
Servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 10.08.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizii tehnice şi reparaţii pentru grupurile electrogene aflate la site-urile ANCOM DR Cluj 29.07.20
Servicii de întreţinere şi reparaţii aparate de aer condiţionat aflate la site-uri şi antene din cadrul ANCOM DR Cluj 01.09.20
Atribuirea contractului de prestare servicii de reparatii si intretinere a autovehiculelor. 06.05.22
Servicii de verificare periodica si reparatii accidentale la dispozitivelor de siguranta si control a sobelor si convectoarelor pe gaz. 24.11.17