Feedback
I.D.: 8860468

Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si repara?ii hidranti interiori.

Data publicarii
12.08.15 Exista 234.619 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Termenul limita pentru depunere:
17.08.15
Pretul estimativ:
1.040,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de întretinere si repara?ii hidranti interiori” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini . Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexa 1, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si repara?ii motociclu. 07.12.16
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si repara?ii motociclu. 20.05.16
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si repara?ii grupuri electrogene. 28.07.15
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si repara?ii grupuri electrogene. 22.07.15
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din cladirea ANCOM DR CLUJ. 02.11.16
Contract sau comanda având ca obiect achizitia de servicii de reparatii electrice la sediul Bistrita Nasaud. 27.09.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din dotarea ANCOM DR CLUJ. 15.11.17
Contract, având ca obiect achizitia de servicii de verificari tehnice periodice instalatii gaz de la sediile sediilor oficiilor jude?ene: Bistri?a Nasaud, Harghita, Maramure?, Satu Mare, Salaj. 20.07.17
Contract sau comanda, având ca obiect achizitia de servicii de verificari tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judetene Mures, Bihor si Harghita, precum si servicii verificare instalatii gaz aflate la sediul Oficiului Judetean Alba 03.04.18
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 11.08.17