Feedback
I.D.: 31932702

Contract cadru de furnizare arbori si servicii de plantare si udare pe o perioada de 3 ani

Data publicarii
08.11.18 Exista 123.041 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03452000-3
Pretul estimativ:
700.000,00 RON - 700.000,00 RON
327.000,00 RON - 327.000,00 RON
2.940.000,00 RON - 2.940.000,00 RON
2.289.000,00 RON - 2.289.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
CONTRACT CADRU DE FURNIZARE ARBORI SI SERVICII ACCESORII DE PLANTARE SI UDARE, PE O PERIOADA DE 3 ANI; Estimarea cantitatilor minime si maxime ce vor face obiectul contractului cadru, sunt prevazute in Anexa 3 litera A la caietul de sarcini. Estimarea cantitatilor minime si maxime ce vor face obiectul contractului subsecvent sunt prevazute de asemenea in Anexa nr. 3 litera B la caietul de sarcini. Calendarul estimativ de...
CONTRACT CADRU DE FURNIZARE ARBORI SI SERVICII ACCESORII DE PLANTARE SI UDARE, PE O PERIOADA DE 3 ANI; Estimarea cantitatilor minime si maxime ce vor face obiectul contractului cadru, sunt prevazute in Anexa 3 litera A la caietul de sarcini. Estimarea cantitatilor minime si maxime ce vor face obiectul contractului subsecvent sunt prevazute de asemenea in Anexa nr. 3 litera B la caietul de sarcini. Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente este prevazut in Anexa 3 litera C din caietul de sarcini : se estimeaza ca va fi incheiat 1 contract subsecvent pentru fiecare an, o data pe an. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza ca va fi atribuit: 980.000 lei fara tva Pe o perioada de 2 ani se va asigura udarea si intretinerea materialului plantat, pe o perioada de 2 ani de zile de la data finalizarii plantarii, frecventa fiind cea impusa de dezvoltarea arborilor plantati.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru de furnizare piese de schimb pentru parcometrele aflate pe raza Municipiului Oradea  
Acord cadru - Lucrari de demolare, transport si depozitare pentru edificate situate pe domeniul public si privat al Municipiului Oradea si a Statului Roman precum si pe proprietati private fata de care s-a dispus masura desfiintarii Cod unic de inregistrare : 4230487/2021/19  
ACORD CADRU DE LUCRARI DE REMEDIERE AVARII LA INSTALATIILE SAU CLADIRILE AFERENTE CONSTRUCTIILOR AFLATE IN PROPRIETATEA SAU ADMINISTRAREA MUNICIPIULUI ORADEA 31.08.18
Acord cadru pentru: Servicii de asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru obiectivele de investiţii ale municipiului Oradea derulate prin Directia Tehnică respectiv, străzi, poduri, pasaje, pasarele, lucrări pentru siguranţa circulaţiei, reţele de utilităţi inclusiv devieri, relocări, protejări de reţele, spaţii verzi, trotuare, alei pietonale, piste de biciclete, alte tipuri de lucrări, etc. Acord cadru pe o perioada de 3 ani cod unic de identificare: 4230487/2021/49  
Acord Cadru de lucrari de interventii in vederea remedierii avariilor aparute la imobilele aflate in proprietatea sau administrarea Municipiului Oradea prin Directia Patrimoniu Imobiliar, cu incheierea unui acord pe o perioada de 2 ani; cod unic de inregistrare: 4230487/2021/34  
Acord cadru de lucrari de demolare, transport si depozitare pentru edificate situate pe domeniul public si privat al Municipiului Oradea si a Statului Roman precum si pe proprietati private fata de care s-a dispus masura desfiintarii - 3 ani  
ACORD CADRU - Achizitia contractului pentru servicii de verificare a documentaţiilor tehnico-economice pentru lucrări de "Construire, modernizare, reabilitare străzi, amenajare căi de acces rutier, amenajare spaţii de parcare, amenajare parcuri, construire, reabilitare pasaje, poduri, pasarele, lucrări pentru siguranţa circulaţiei, inclusiv utilităţile aferente acolo unde este cazul şi trafic rutier necesare a se realiza în municipiul Oradea"  
Acord cadru: "Execuţia lucrărilor de întreţineri, reparaţii, amenajări străzi, poduri şi trafic rutier pentru municipiul Oradea, pe o perioadă de 4 ani: LOT 1 – Mal stâng Crişul Repede; LOT 2 - Mal drept Crişul Repede"  
Servicii de verificare a documentaţiilor tehnico-economice pentru lucrări de "Construire, modernizare, reabilitare străzi, amenajare căi de acces rutier, amenajare spaţii de parcare, amenajare parcuri construire, reabilitare pasaje, poduri, pasarele, lucrări pentru siguranţa circulaţiei inclusiv utilităţile aferente acolo unde este cazul şi trafic rutier necesare a se realiza in Municip.Oradea"  
Furnizare şi distribuţie a fructelor, laptelui şi produselor lactate şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru 2 ani şcolari, 2021 – 2022 şi 2022-2023