Feedback
I.D.: 11328204

Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi.

Data publicarii
05.02.16 Exista 320.078 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112300-6
Termenul limita pentru depunere:
02.02.16
Pretul estimativ:
16.170,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexa 1, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. Men?ionam ca pentru lotul 1- sediul DR Cluj, contractul se va înc...
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexa 1, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. Men?ionam ca pentru lotul 1- sediul DR Cluj, contractul se va încheia pe o perioada de o luna, respectiv de la data semnarii, cu posibilitatea prelungirii prin Acte aditionale pâna la data de 31.12.2016, în masura în care BENEFICIARUL va putea asigura sursele de finantare necesare în vederea îndeplinirii contractului de achizitie, iar reglementarile legale în vigoare permit acest lucru. 5. Valoarea estimata fara TVA – 16.170,00 Lei (4.840,00 lei pentru lotul nr.1- 440 lei/ luna, 770 lei pentru lotul nr.2, 1.540,00 lei pentru lotul nr.3, 990,00 lei pentru lotul nr. 4, 2.310,00 lei pentru lotul nr.5, 1.760,00 lei pentru lotul nr.6, 1.100,00 pentru lotul nr.7, 990,00 lei pentru lotul nr.8, 1.320,00 lei pentru lotul nr.9, 550,00 lei pentru lotul nr.10)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 05.02.15
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 24.02.17
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 3 loturi. 03.10.17
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 13 (treisprezece) loturi. 28.03.17
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 11.04.17
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 8 (opt) loturi. 09.03.17
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere balizaj nocturn 26.01.16
Comanda sau contract având ca obiect furnizare rucsac pentru transport echipamente de masura ?i rucsac de echipamente ?i accesorii. Procedura este împar?ita în 2 loturi. 29.11.16
Contract SAU comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 27.02.19
Contract, având ca obiect achizitia de anvelope auto. Procedura este împar?ita în 4 (patru) loturi. 30.03.17