Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
5. Valoarea estimată fără TVA –24.300,00 lei defalcată astfel: (11.520,00 lei pentru lotul nr.1, 1.260,00 lei pentru lotul nr.2, 1.980,00 lei pentru lotul nr.3, 1.260,00 lei pentru lotul nr.4, 2.610,00 lei pentru lotul nr...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
5. Valoarea estimată fără TVA –24.300,00 lei defalcată astfel: (11.520,00 lei pentru lotul nr.1, 1.260,00 lei pentru lotul nr.2, 1.980,00 lei pentru lotul nr.3, 1.260,00 lei pentru lotul nr.4, 2.610,00 lei pentru lotul nr.5, 1.260,00 lei pentru lotul nr.6, 1.260,00 lei pentru lotul nr.7, 1.260,00 lei pentru lotul nr.8, 1.260,00 lei pentru lotul nr.9, 630,00 lei pentru lotul nr.10)
35 lei fara TVA/ 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT) PENTRU AUTOVEHICULE
40 lei fara TVA/ 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT)- PENTRU AUTOSPECIALE
15 lei fara TVA 1 (una) OPERATIUNE SPALARE PENTRU MOTOCICLU SI 15 LEI FARA TVA PT 1 (una) OPERATIUNE SPALARE REMORCA
Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de proces-verbal de recepţie.
Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi.
Prezentarea propunerii financiare se va face astfel:
Se vor specifica tarife pentru ambele operaţiuni atât pentru spălat exterior cât şi pentru spălat interior la capitolul ,,descriere” din seap. Se va prezenta preţul total (tarif interior+tarif exterior), care se va publica în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro), sau se poate transmite ofertă scrisă prin email, fax sau direct la sediul autorităţii contractante.
Preţurile convenite pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale vor rămâne neschimbate şi nu poat fi modificate pe toat? perioada derulării Contractului.
Contractul va fi cadru, în care se va specifica tarifele pentru operţiunile solicitate, iar punerea lui în executare va fi conform punctului IV- detalierea metodologiei de lucru din Caietul de sarcini.
Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii.