Feedback
I.D.: 27479490

Contract cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi.

Data publicarii
18.04.18 Exista 482.638 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112300-6
Termenul limita pentru depunere:
24.04.18
Pretul estimativ:
24.300,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1003262.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. 5. Valoarea estimată fără TVA –24.300,00 lei defalcată astfel: (11.520,00 lei pentru lotul nr.1, 1.260,00 lei pentru lotul nr.2, 1.980,00 lei pentru lotul nr.3, 1.260,00 lei pentru lotul nr.4, 2.610,00 lei pentru lotul nr...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. 5. Valoarea estimată fără TVA –24.300,00 lei defalcată astfel: (11.520,00 lei pentru lotul nr.1, 1.260,00 lei pentru lotul nr.2, 1.980,00 lei pentru lotul nr.3, 1.260,00 lei pentru lotul nr.4, 2.610,00 lei pentru lotul nr.5, 1.260,00 lei pentru lotul nr.6, 1.260,00 lei pentru lotul nr.7, 1.260,00 lei pentru lotul nr.8, 1.260,00 lei pentru lotul nr.9, 630,00 lei pentru lotul nr.10) 35 lei fara TVA/ 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT) PENTRU AUTOVEHICULE 40 lei fara TVA/ 1 (una) OPERATIUNE (SPALAT INT+EXT)- PENTRU AUTOSPECIALE 15 lei fara TVA 1 (una) OPERATIUNE SPALARE PENTRU MOTOCICLU SI 15 LEI FARA TVA PT 1 (una) OPERATIUNE SPALARE REMORCA Rezultatul serviciilor se recepţionează pe bază de proces-verbal de recepţie. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Se vor specifica tarife pentru ambele operaţiuni atât pentru spălat exterior cât şi pentru spălat interior la capitolul ,,descriere” din seap. Se va prezenta preţul total (tarif interior+tarif exterior), care se va publica în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro), sau se poate transmite ofertă scrisă prin email, fax sau direct la sediul autorităţii contractante. Preţurile convenite pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale vor rămâne neschimbate şi nu poat fi modificate pe toat? perioada derulării Contractului. Contractul va fi cadru, în care se va specifica tarifele pentru operţiunile solicitate, iar punerea lui în executare va fi conform punctului IV- detalierea metodologiei de lucru din Caietul de sarcini. Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj, împărţit în 10 loturi. 12.04.18
Contract SAU comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 27.02.19
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. 14.08.18
Contract/ comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 19.06.20
Contract/ comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 24.02.21
Contract/Comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 17.02.23
servicii de montare-demontare- echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 14 loturi. 17.05.18
Servicii de întreţinere şi reparaţii autovehicule Dacia şi Renault în garanţie 29.10.20
servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii autovehicule Dacia Duster Laureate şi Renault Kadjar 10.11.20
Contract sau comanda cadru pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate şi pg de internet a ANCOM la www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi achizit 24.08.18