Feedback
I.D.: 48437989

Contract având ca obiect servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene

Data publicarii
28.07.20 Exista 786.245 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
04.08.20
Pretul estimativ:
31.892,00 RON - 31.892,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini servicii sisteme de alarma.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei de servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. 5. Valoarea estimată fără TVA – 31.892,00 lei, fără TVA, defalcată după cum urmează: • 3.320,00 lei fără TVA, reprezentând: 1 revizie x 1 obiecti...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei de servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. 5. Valoarea estimată fără TVA – 31.892,00 lei, fără TVA, defalcată după cum urmează: • 3.320,00 lei fără TVA, reprezentând: 1 revizie x 1 obiectiv x 3.320,00 lei/revizie sediu DRC • 12.250,00 lei fără TVA, reprezentând: 1 revizie x 10 obiective x 1.225,00 lei/revizie sedii Oficii Judeţene • 4.200 lei, fără TVA, reprezentând 30 ore manoperă defalcată astfel: 10 ore x 140 lei/oră manoperă = 1.400 lei fără TVA, manoperă sediu DRC + 20 ore x 140 lei/ora manoperă = 2.800 lei fără TVA, manoperă sedii Oficii Judeţene • 12.122 lei, fără TVA, reprezentând valoare piese reparaţii defalcată astfel : 8.394 lei valoare piese reparaţii sediu DRC + 3.728,00 lei valoare piese reparaţii sedii Oficii Judeţene Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic al orei de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă pentru prestarea serviciilor de reparare, determinat luând in considerare numarul maxim estimat de 30 de ore (10 ore locaţia Cluj+20 de ore oficiile judeţene) de manoperă precum şi tariful total revizie pentru locaţia Cluj şi tariful total revizie pentru sediile oficiilor judeţene, conform anexei nr. 2 astfel: 1. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al tarifelor (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb, exprimată ȋn sumă fixă, 8.394 lei pentru locaţia Cluj şi 3.728 pentru sediile oficiilor judeţene, fără TVA. 2. Valoarea totală rezultată trebuie să se încadreze în valoarea estimată până la data de 31.12.2020 de 31.892,00 lei fără TVA. Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. 3. Contractul de servicii se va încheia la valoarea totală estimată până la data de 31.12.2020, iar preţul care va fi efectiv plătit prestatorului se va determina în funcţie de numărul de ore de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă, tarife revizii şi pretul pieselor de schimb furnizate si montate, fără a se depăsi limita valorii maxime prevăzute în contract. cf Caiet de sarcini atasat
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu