Feedback
I.D.: 43483983

Contract având ca obiect servicii de reparare a centralei de alarmare antiefracţie şi antiincendiu de la sediul Oficiului Judeţean Mehedinţi din Dr. Tr. Severin, str. Iuliu Maniu, nr. 13, bl. 5, sc. 1, et. 8, ap. 31, jud. Mehedinţi

Data publicarii
05.03.20 Exista 265.747 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
10.03.20
Pretul estimativ:
554,00 RON - 554,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_serv_intretinere_si_rep_sist_de_securitate_ref.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Caracteristici centrală de alarmare: Centrală de alarmare antiefracţie şi antiincendiu Paradox Esprit 738+ : senzor Pro Light – 2 buc, acumulator 7 Ah – 2 buc, detector fum optic şi sistem DCS 601 – 3 buc, detector gaz metan – 1 buc, sirenă Matrix – 1 buc, buton de panică – 1 buc, comunicator GPRS Instant – 1 buc, conectică – 1 buc Serviciile de reparare a centralei de alarmare antiefracţie şi antiincendiu de...
Caracteristici centrală de alarmare: Centrală de alarmare antiefracţie şi antiincendiu Paradox Esprit 738+ : senzor Pro Light – 2 buc, acumulator 7 Ah – 2 buc, detector fum optic şi sistem DCS 601 – 3 buc, detector gaz metan – 1 buc, sirenă Matrix – 1 buc, buton de panică – 1 buc, comunicator GPRS Instant – 1 buc, conectică – 1 buc Serviciile de reparare a centralei de alarmare antiefracţie şi antiincendiu de la sediul Oficiului Judeţean Mehedinţi constă în: - înlocuire placă de bază centrală de alarmare Prestatorul va asigura toate accesoriile/materialele necesare prestării serviciilor de înlocuire a plăcii de bază. Termenul de prestare al serviciilor: 7 zile lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme de către ANCOM. Perioade de garanţie solicitate Perioada de garanţie minimă solicitată pentru piese de schimb este cea acordată de producător. Pentru serviciile prestate se va acorda obligatoriu un termen de garanţie a cărui durată va fi egală cu durata garanţiei acordate pieselor de schimb utilizate. În situaţia în care piesele de schimb nu beneficiază de perioadă de garanţie dată de producător, se va acorda obligatoriu garanţie pentru servicii pentru o perioadă de minim 6 luni. Perioadele de garanţie vor curge de la data semnării fără obiecţiuni a proceselor verbale de recepţie care atestă prestarea serviciilor de reparare a centralei de alarmare. În perioada de garanţie ofertantul are obligaţia de a asigura remedierea defecţiunilor semnalate fără costuri pentru achizitor în termen de 10 zile de la notificare. Oferta financiară se va prezenta sub formă de deviz şi va cuprinde preţul plăcii de bază, preţul accesoriilor/materialelor, numarul de ore de manoperă, precum şi preţul/ora de manoperă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24. 26.04.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă cu punerea la dispoziţie, în custodie, a unui echipament minimal de alarmare la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judetean Gorj 05.06.19
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparare a sistemului de alarmare antiefracţie şi antiincendiu de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin 02.03.21
Contract/Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu, supraveghere video, monitorizare şi control acces) de la sediile Direcţiei Regionale Timiş 26.03.24
SERVICII DE MONITORIZAREA SISTEMELOR DE ALARMĂ ANTIINCENDIU INCLUSIV REPARATII EXTRACONTRACT  
SERVICII DE ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢIA SISTEMELOR DE SEMNALIZARE ŞI AVERTIZARE INCENDIU  
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 18.10.17
Servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid la Oficiul Judetean Mehedinti (cod CPV: 79711000-1) 11.03.15
EXECUŢIA LUCRĂRILOR DE CONSTRUCŢIE SCOALA ÎN LOCALITATEA PECIU NOU ÎN CADRUL PROIECTULUI "CONSTRUIRE SI DOTARE CLADIRE SCOALA GENERALA CU CLASELE 0-VIII PECIU NOU" SMIS 123958  
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 16.01.17