Feedback
I.D.: 48092739

Contract având ca obiect servicii de cadastru - înscrierea în cartea funciară a împrejmuirii imobilului, precum şi actualizarea datelor din Planul de Amenajare şi Delimitare a imobilului în Cartea Funciară, întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc.), obţinere avize, acorduri, autorizaţii

Data publicarii
15.07.20 Exista 258.831 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71354300-7
Termenul limita pentru depunere:
20.07.20
Pretul estimativ:
2.500,00 RON - 2.500,00 RON
Documente participare:
  1. sol_de_oferte_serv_cadastru_OJGJ_.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Imobil situat în Municipiul Târgu Jiu, strada Motrului nr. 3 A, jud. Gorj, CF 36643 Târgu Jiu – imobil aflat în proprietatea Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii. Cerinţe: - Documentaţiile să fie întocmite conform cerinţelor ORDIN nr. 700 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, cu modificările şi com...
Imobil situat în Municipiul Târgu Jiu, strada Motrului nr. 3 A, jud. Gorj, CF 36643 Târgu Jiu – imobil aflat în proprietatea Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii. Cerinţe: - Documentaţiile să fie întocmite conform cerinţelor ORDIN nr. 700 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, cu modificările şi completările ulterioare; - Documentaţiile solicitate vor fi întocmite în sistem Stereo 1970. - Înscrierea în cartea funciară a împrejmuirii imobilului, obţinerea tuturor avizelor solicitate de ANCPI precum şi actualizarea datelor din Planul de Amenajare şi Delimitare a imobilului în Cartea Funciară; - Achitarea tuturor taxelor solicitate pentru aceste operaţii către ANCPI sau alte instituţii (inclusiv taxe notariale pentru declaraţii din partea vecinilor, dacă este cazul, etc.); - Obligaţia pentru ofertant este de rezultat, aceasta fiind îndeplinită la momentul obţinerii extrasului de carte funciară actualizat şi modificat cu privire la înscrierea în cartea funciară a împrejmuirii imobilului şi actualizarea datelor din Planul de Amenajare şi Delimitare a imobilului în Cartea Funciară; - Ofertantul va preda la ANCOM documentaţia completă avizată de ANCPI cel mai târziu odată cu extrasul de carte funciară; - Documentaţia se va preda în format digital şi pe suport hârtie avizate de către ANCPI. - În Procesul - verbal de recepţie, ANCOM va confirma efectuarea serviciilor de către prestator în baza documentelor solicitate şi predate. Termen de execuţie: 90 zile calendaristice de la data încheierii comenzii/contract. Serviciile sunt considerate a fi îndeplinite la momentul predării către ANCOM a documentaţiilor avizate de către ANCPI şi a extrasului de carte funciară. La calculul termenului maxim de prestare al serviciilor nu se ia în calcul perioada în care ofertantul trebuie să obţină de la alte autorităţi competente avize, acorduri, autorizaţii sau perioada în care ANCOM trebuie să obţină acorduri în vederea obţinerii de declaraţii notariale, alte avize etc., în vederea îndeplinirii cerinţelor impuse pentru depunerea/preluarea/completarea documentaţiei de către ANCPI pentru realizarea obiectului prezentei achiziţii; totodată nu se va lua în calcul nici perioada de timp dintre data depunerii documentaţiei şi data eliberării acesteia de către ANCPI. Modalitate de plată ANCOM va efectua plata după recepţionarea fără obiecţiuni a documentaţiei avizate de ANCPI, în termen de 30 (treizeci) de zile de la data încheierii procesului verbal de recepţie. În situaţia în care factura este primită anterior sau la data recepţiei, plata se va efectua în termen de 30 (treizeci) de zile de la data semnării procesului-verbal de recepţie a rezultatelor. În situaţia în care factura este primită după semnarea procesului-verbal de recepţie, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de 30 (treizeci) de zile de la data primirii facturii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc.), obţinere avize, acorduri, autorizaţii etc, de la instituţiile statului, achitare taxe, onorarii notar public 20.07.20
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie, obţinere avize, acorduri, autorizaţii, etc, achitare taxe, pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuit in spatii administrative  
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuinţe în spaţii administrative 27.08.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuinţe în spaţii administrative pentru sediul ANCOM din Târgu-Jiu, str. Motrului, nr.3A 20.08.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc.), obţinere avize, acorduri, autorizaţii, etc, achitare taxe, pentru schimbare destinaţie sediu 06.08.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc.), obţinere avize, acorduri, autorizaţii, etc, achitare taxe, pentru schimbare destinaţie construcţie 12.08.19
Contract având ca obiect servicii de actualizare date carte funciară cu privire la construcţie, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc.), obţinere avize, acorduri, autorizaţii, etc. de la instituţiile statului sau alte persoane, achitare taxe, onorarii notariale, etc. 24.08.22
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc.), obţinere avize, acorduri etc, achitare taxe, pt schimbare destinaţie construcţie din constr de locuinţe în spatii adm 12.06.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc), obţinere avize, acorduri etc, achitare taxe, pt schimbare destinaţie constr din construcţii de locuinţe în spatii adm 12.06.19
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc), obţinere avize, acorduri etc, achitare taxe, pentru schimbare dest construcţie din construcţii de locuinţe în spatii adm 12.06.19