Feedback
I.D.: 64112056

Contract având ca obiect prestarea serviciilor de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a "Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“

Data publicarii
13.12.21 Exista 1.000.968 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Termenul limita pentru depunere:
17.12.21
Pretul estimativ:
51.090,00 RON - 51.090,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare de oferte servicii suport posturi de lucru_131221.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constituie prestarea de servicii suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a "Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“, cât şi repunerea acesteia în funcţiune în cazul unor defecţiuni software majore prin efectuarea tuturor operaţiunilor necesare pentru a asigura funcţionarea în parametr...
Obiectul achiziţiei îl constituie prestarea de servicii suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a "Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“, cât şi repunerea acesteia în funcţiune în cazul unor defecţiuni software majore prin efectuarea tuturor operaţiunilor necesare pentru a asigura funcţionarea în parametrii normali, a tuturor serviciilor soluţiei. Serviciile vor fi prestate pe bază de abonament lunar şi trebuie să asigure cel puţin următoarele: • acces la centrele de suport şi resurse tehnice ale producătorului / producătorilor produselor software care intră în componenţa soluţiei; • drept de acces la actualizările furnizate de producătorul / producătorii produselor software şi la pachetele de corecţie care remediază bug-urile şi problemele de securitate descoperite în produsele software componente ale soluţiei; • acces bazat pe credenţiale de autentificare la resursele extinse de informaţii tehnice (knowledge-based), specifice producătorului produselor software care intră în componenţa soluţiei; • acces pe site-ul producătorului, în secţiunea de suport, pentru deschiderea de tichete în vederea remedierii problemelor de funcţionare; • mentenanţa şi asistenţa tehnică astfel încât în cazul unei defecţiuni software soluţia se va păstra / repune în funcţiune la parametrii normali de funcţionare (se vor realiza toate operaţiunile necesare pentru ca soluţia să funcţioneze la parametrii normali şi să se asigure menţinerea serviciilor furnizate de aplicaţie la nivelurile stabilite prin SLA-urile interne); • suport şi asistenţă tehnică în menţinerea produselor software implementate la ultima versiune disponibilă, furnizată de producătorul acestora şi migrarea setărilor şi reconfigurarea componentelor software care sunt actualizate / înlocuite; asistenţă tehnică de exploatare pentru soluţia instalată şi configurată în ANCOM. Cerinţele şi specificaţiile tehnice detaliate vor fi descrise în Caietul de sarcini (Anexa nr. 1 la Solicitarea de oferte, atasata acestui anunt de publicitate).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru asigurarea menţinerii în parametrii normali de funcţionare a ,,Aplicaţiei online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 22.12.23
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software 18.04.22
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 14.12.22
Acord cadru pentru prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Furnizare autoturisme  
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe) 05.07.23
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)