Feedback
I.D.: 34013576

Contract având ca obiect furnizarea a 38 buc. suporţi reglabili pe înălţime pentru calculator desktop tip all in one.

Data publicarii
22.02.19 Exista 208.855 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30237260-9
Termenul limita pentru depunere:
01.03.19
Pretul estimativ:
17.100,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1063690.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cerinţele minimale solicitate - culoare : argintiu ; - compatibil : Desktop HP EliteOne G2 AIO ; - unghi de rotire : 180 ; - greutate : 3 kg ; - înălţime stativ : 21 cm ; - lăţime stativ : 41,9 cm ; - adâncime : 24 cm ; - pivot: -90; - unghi de înclinare: -5 -20; - unghi de rotire; - interval de reglare a înălţimii: 12,7 cm. ALTE CERINŢE MINIME OBLIGATORII CORESPUNZĂTOARE PRODUSELOR: Mod de ambalare: furnizoru...
Cerinţele minimale solicitate - culoare : argintiu ; - compatibil : Desktop HP EliteOne G2 AIO ; - unghi de rotire : 180 ; - greutate : 3 kg ; - înălţime stativ : 21 cm ; - lăţime stativ : 41,9 cm ; - adâncime : 24 cm ; - pivot: -90; - unghi de înclinare: -5 -20; - unghi de rotire; - interval de reglare a înălţimii: 12,7 cm. ALTE CERINŢE MINIME OBLIGATORII CORESPUNZĂTOARE PRODUSELOR: Mod de ambalare: furnizorul are obligaţia de a ambala produsele astfel încât acestea să facă faţă fără limitare la manipularea din timpul transportului, tranzitului şi expunerii la temperaturi extreme, la soare şi la precipitaţii, care ar putea să apară în timpul transportului şi depozitării în aer liber, în aşa fel încât să ajungă în bună stare la locul de livrare, ambalaje care rămân în proprietatea achizitorului; Perioada de garanţie acordată produselor: minimum 36 (treizecişişase) de luni (inclusiv accesoriile aferente) şi va curge de la data semnării fără obiecţiuni a proceselor-verbale de recepţie cantitativă şi calitativă a produselor la locaţiile unde sunt livrate, instalate şi puse în funcţiune. În perioada de garanţie: furnizorul are obligaţia de a remedia defecţiunile produsului/produselor în termen de maximum 3 (trei) zile lucrătoare de la notificare, fără costuri pentru achizitor. În cazul în care perioada de rezolvare a defecţiunilor depăşeşte 30 (treizeci) de zile lucrătoare de la notificare, precum şi în cazul în care nu este posibilă remedierea defecţiunilor produselor, furnizorul are obligaţia de a înlocui de îndată produsul/produsele defecte cu altul/altele nou/noi, cu performanţe similare sau superioare, cu titlu definitiv şi în măsura în care este necesar, va instala şi pune în funcţiune produsul fără a solicita costuri achizitorului. În acest caz produsul va beneficia de o nouă perioadă de garanţie care curge de la data înlocuirii acestuia, respectiv de la data semnării fără obiecţiuni a unui nou proces-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă. Termenul de livrare a produselor: maxim 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data semnării contractului de către ambele părţi. Termenul de livrare se consideră respectat în măsura în care procesul verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a produselor este semnat fără obiecţiuni până la expirarea acestui termen. Se va specifica marca, modelul şi producătorul produselor La Propunerea tehnică se vor ataşa documente de la producător în copie (file de catalog/fişe tehnice prospecte, print pagina web, verificabile pe site-uri publice etc.) care să ateste clar încadrarea în specificaţiile tehnice şi în condiţiile minime impuse produselor (se admite ca aceste documente să fie prezentate în limba engleză sau în limba română). Locul de livrare al produselor - sediul Direcţiei Regionale Timiş, din Mun. Timişoara, Strada Horia, nr. 24; Ofertantul va prezenta la livrarea produselor cel puţin următoarele documente: - Oferta tehnica cuprinzând instrucţiuni şi schema de instalare, utiliz
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect furnizarea a 160 buc. memorii USB portabile 20.03.19
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de înlocuire calorifer la sediul ANCOM DR Timiş, Oficiul Judeţean Gorj, din Municipiul Targu-Jiu, Str. Motrului, nr. 3A, jud Gorj. 29.11.18
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de înlocuire sisteme de închidere uşi aflate la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judeţean Caraş Severin. 15.11.18
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia a 28 buc. anvelope de prim montaj pentru autovehiculele DACIA DUSTER, cu profil de iarna din dotarea ANCOM – DR Timis. 07.11.14
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de piese de schimb pentru grupul electrogen din dotarea site-ului de monitorizare din sat Ianova, com. Remetea Mare, jud. Timis. 31.10.14
Comanda scrisa având ca obiect executia lucrarilor de reparatii la grupul electrogen situat în sat Ianova, com. Remetea Mare, jud. Timis. 08.08.14
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24. 26.04.21
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparare a tabloului electric de la sediul din Timişoara, str. Horia nr.24. 12.04.22
Contract având ca obiect furnizarea unui aparat de aer conditionat , accesorii si montaj incluse. 13.09.23
Contract având ca obiect furnizarea unui aparat de aer conditionat , accesorii si montaj incluse. 25.09.23