Cerinţele minimale solicitate
- culoare : argintiu ;
- compatibil : Desktop HP EliteOne G2 AIO ;
- unghi de rotire : 180 ;
- greutate : 3 kg ;
- înălţime stativ : 21 cm ;
- lăţime stativ : 41,9 cm ;
- adâncime : 24 cm ;
- pivot: -90;
- unghi de înclinare: -5 -20;
- unghi de rotire;
- interval de reglare a înălţimii: 12,7 cm.
ALTE CERINŢE MINIME OBLIGATORII CORESPUNZĂTOARE PRODUSELOR:
Mod de ambalare: furnizoru...
Cerinţele minimale solicitate
- culoare : argintiu ;
- compatibil : Desktop HP EliteOne G2 AIO ;
- unghi de rotire : 180 ;
- greutate : 3 kg ;
- înălţime stativ : 21 cm ;
- lăţime stativ : 41,9 cm ;
- adâncime : 24 cm ;
- pivot: -90;
- unghi de înclinare: -5 -20;
- unghi de rotire;
- interval de reglare a înălţimii: 12,7 cm.
ALTE CERINŢE MINIME OBLIGATORII CORESPUNZĂTOARE PRODUSELOR:
Mod de ambalare: furnizorul are obligaţia de a ambala produsele astfel încât acestea să facă faţă fără limitare la manipularea din timpul transportului, tranzitului şi expunerii la temperaturi extreme, la soare şi la precipitaţii, care ar putea să apară în timpul transportului şi depozitării în aer liber, în aşa fel încât să ajungă în bună stare la locul de livrare, ambalaje care rămân în proprietatea achizitorului;
Perioada de garanţie acordată produselor: minimum 36 (treizecişişase) de luni (inclusiv accesoriile aferente) şi va curge de la data semnării fără obiecţiuni a proceselor-verbale de recepţie cantitativă şi calitativă a produselor la locaţiile unde sunt livrate, instalate şi puse în funcţiune.
În perioada de garanţie: furnizorul are obligaţia de a remedia defecţiunile produsului/produselor în termen de maximum 3 (trei) zile lucrătoare de la notificare, fără costuri pentru achizitor. În cazul în care perioada de rezolvare a defecţiunilor depăşeşte 30 (treizeci) de zile lucrătoare de la notificare, precum şi în cazul în care nu este posibilă remedierea defecţiunilor produselor, furnizorul are obligaţia de a înlocui de îndată produsul/produsele defecte cu altul/altele nou/noi, cu performanţe similare sau superioare, cu titlu definitiv şi în măsura în care este necesar, va instala şi pune în funcţiune produsul fără a solicita costuri achizitorului. În acest caz produsul va beneficia de o nouă perioadă de garanţie care curge de la data înlocuirii acestuia, respectiv de la data semnării fără obiecţiuni a unui nou proces-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă.
Termenul de livrare a produselor: maxim 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data semnării contractului de către ambele părţi. Termenul de livrare se consideră respectat în măsura în care procesul verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a produselor este semnat fără obiecţiuni până la expirarea acestui termen.
Se va specifica marca, modelul şi producătorul produselor
La Propunerea tehnică se vor ataşa documente de la producător în copie (file de catalog/fişe tehnice prospecte, print pagina web, verificabile pe site-uri publice etc.) care să ateste clar încadrarea în specificaţiile tehnice şi în condiţiile minime impuse produselor (se admite ca aceste documente să fie prezentate în limba engleză sau în limba română).
Locul de livrare al produselor
- sediul Direcţiei Regionale Timiş, din Mun. Timişoara, Strada Horia, nr. 24;
Ofertantul va prezenta la livrarea produselor cel puţin următoarele documente:
- Oferta tehnica cuprinzând instrucţiuni şi schema de instalare, utiliz