Feedback
I.D.: 3367890

Contract având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule Dacia Duster din dotarea ANCOM DR Cluj

Data publicarii
06.08.14 Exista 137.041 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112300-6
Termenul limita pentru depunere:
12.08.14
Pretul estimativ:
3.200,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de spalat autovehicule Dacia Duster din dotarea ANCOM DR Cluj ” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împartita în 10 loturi. 3.200,00 Lei (250 lei pentru lotul nr.1, 250 lei pentru lotul nr.2, 250 lei pentru lotul nr.3, 250 lei pentru lotul nr.4, 950 lei pentru lotul nr. 5, 250 lei pentru lotul n...
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de spalat autovehicule Dacia Duster din dotarea ANCOM DR Cluj ” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împartita în 10 loturi. 3.200,00 Lei (250 lei pentru lotul nr.1, 250 lei pentru lotul nr.2, 250 lei pentru lotul nr.3, 250 lei pentru lotul nr.4, 950 lei pentru lotul nr. 5, 250 lei pentru lotul nr. 6, 250 lei pentru lotul nr.7, 250 lei pentru lotul nr. 8, 250 lei pentru lotul nr. 9, 250 lei pentru lotul nr. 10 .)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala cu gaz de la sediile ANCOM DR Cluj. 17.07.14
contract având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala cu gaz de la sediile ANCOM DR Cluj. 10.07.14
Contract SAU comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 27.02.19
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 02.02.16
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 24.02.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 05.02.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse ?i materiale pentru dotarea ?i între?inerea autovehiculelor din cadrul DR Cluj (huse auto, compresor auto 12V, canistre metalice pentru carburant 20l, cablu tractare, odorizant auto, lichid spalare parbriz vara, lavete auto). 14.04.16
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii verificat şi încărcat stingătoare din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50413200-5), 29.11.18
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect servicii de montare-demontare ?i echilibrare pneuri, precum ?i vulcanizare auto pentru autovehiculele ?i remorca din dotarea ANCOM DR Cluj. 16.02.15
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect servicii de montare-demontare ?i echilibrare pneuri, precum ?i vulcanizare auto. 10.03.16