Feedback
I.D.: 7210376

Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor de aer conditionat amplasate la sediile OJ-urilor, site-urilor DRB si a ventiloconvertoarelor din sediul DRB , în conformitate cu prevederile legale

Data publicarii
16.07.15 Exista 1.011.075 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Termenul limita pentru depunere:
21.07.15
Pretul estimativ:
23.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lista aparatelor de aer conditionat poate fi vizualizata pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. A. Operatiile efectuate de catre Prestator la revizia anuala a aparatelor mai sus mentionate includ cel putin operatiile prezentate mai jos: 1.pentru aparatele de aer conditionat: a. curatare prefiltre si înlocuire daca este cazul b. verificare starii bateriei (evaporatorul...
Lista aparatelor de aer conditionat poate fi vizualizata pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. A. Operatiile efectuate de catre Prestator la revizia anuala a aparatelor mai sus mentionate includ cel putin operatiile prezentate mai jos: 1.pentru aparatele de aer conditionat: a. curatare prefiltre si înlocuire daca este cazul b. verificare starii bateriei (evaporatorul); c. examinarea starii generale a aparatului d. verificarea si curatarea unitatilor interioare e. reumplerea circuitului cu freon daca presiunile se abat de la normal; f. verificarea presiunilor si temperaturilor de functionare, subracirea si supraîncalzirea; g. verificarea si curatarea unitatilor exterioare; 2. pentru ventiloconvectoare: a. Curatarea sistemului de ventilatie prin aspirare b. Stergerea lamelelor cu solutii antiseptice c. Schimbarea filtrelor d. Verificarea tevilor de eliminare condens si asigurarea eliminarii apei condensate B. Piese de schimb În situatia în care pentru readucerea aparatelor la parametrii tehnici de functionare stabiliti de catre producator sunt necesare piese de schimb, acestea vor fi mentionate intr-un deviz separat. Devizul va fi supus spre aprobare achizitorului. Achizitionarea acestor repere se va face prin respectarea pricipiului concurential al pietei. Reprezentatul achizitorului poate accepta reparatia in conditiile prezentate in respectivul deviz, o poate refuza sau poate solicita anumite modificari (de exempu: in cazul in care o piesa poate fi achizitionata de la mai multi furnizori, reprezentantul achizitorului poate opta pentru achizitia piesei de la un anumit furnizor in functie de pretul si calitatea acesteia). C. Pretul orei de manopera Ofertantul va mentiona pretul orei de manopera practicat pentru inlocuirea pieselor de schimb. Acest pret va sta la baza intocmirii devizului constatator. 1. Garantia aferenta lucrarilor de revizii anuale va fi de minimum 6 luni de la data receptiei. 2. Garantia aferenta lucrarilor de reparatii curente va fi de minimum 6 luni la piesele înlocuite si 3 luni la manopera. 3. Daca în perioada de garantie orice produs sau subansamblu înlocuit de prestator prezinta defecte sau vicii de fabricatie, acesta va fi înlocuit in maxim 3 zile lucratoare pe cheltuiala prestatorului, iar perioada de garantie va fi prelungita corespunzator. Solicitarea de oferte poate fi vizualizata integral pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor de aer conditionat amplasate la sediile OJ-urilor, site-urilor DRB si a ventiloconvertoarelor din sediul DRB , în conformitate cu prevederile legale. 27.07.15
Comanda având ca obiect achizitia de servicii de intretinere si reparatii chiller la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 08.06.15
Comanda scrisa având ca obiect lucrari de de interventie la instalatia de alimentare cu energie electrica la sala tehnica (portabiilitate) la sediul DRB. 16.11.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie tehnica perioadica a instalatiilor de utilizare gaze naturale si a centralelor consumatoare de combustibili gazosi. 04.08.15
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie tehnica perioadica a instalatiilor de utilizare gaze naturale si a centralelor consumatoare de combustibili gazosi. 27.07.15
Comanda scrisa va avea ca obiect inchirierea si intretinerea unei toalete ecologice mobile ce va fi amplasata la site Ghencea din com. Bragadiru, tarla 13/3, parcela 60/3/10 06.04.15
Comanda scrisa va avea ca obiect prestarea serviciilor de revizie si reparare a filtrelor de apa la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB. 06.11.15
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a lucrarilor de reparatii geamuri (inlocuit sticla, sistem de inchidere ferestre si inlocuit fereastra) la sediul ANCOM - DRB din str. Lucian Blaga nr. 4, sector 3, Bucuresti. 21.07.16
Comanda/Contractul va avea ca obiect executarea de catre prestator a lucrarilor de renovare pentru sediul ANCOM - DRB din str. Lucian Blaga nr. 4, sector 3, Bucuresti. 18.08.16
Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie ?i reparare a u?ilor de garaj. Serviciile se vor efectua în conformitate cu prescriptiile tehnice din tabelul de operatii de mentenanta, pentru cele sase usi de garaj aflate la sediul D.R.Bucuresti. 12.09.14