Feedback
I.D.: 21345450

Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie, reparatie si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale.

Data publicarii
24.07.17 Exista 989.703 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
27.07.17
Pretul estimativ:
14.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în revizii, reparatii si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. Componenta sistemelor de alarma este descrisa în anexa nr. 1. Detalierea metodologiei de lucru (produse si servicii solicitate): Pentru sistemele de alarmare cuprinse în Anexa nr.1, ofertantul se obliga sa efectue...
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în revizii, reparatii si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. Componenta sistemelor de alarma este descrisa în anexa nr. 1. Detalierea metodologiei de lucru (produse si servicii solicitate): Pentru sistemele de alarmare cuprinse în Anexa nr.1, ofertantul se obliga sa efectueze: - A. revizii generale periodice (2 revizii) - B. reparatii accidentale (la solicitarea beneficiarului) A. REVIZIA GENERALA PERIODICA LA SISTEMELE DE ALARMA, INCENDIU, CONTROL ACCES SI CCTV Tipuri de operatii minime obligatorii: - se executa simularea reala a tuturor conditiilor de defect: intrerupere,scurt circuit, punere la masa a circuitelor si buclelor, lipsa sursei de alimentare, scoaterea detectoarelor din circuit si constatarea semnalizarii tuturor acestor defecte pe centrala; - se verifica comutarea pe sursa tampon de alimentare, se verifica semnalizarile la sirene separat, cu alimentarea pe fiecare sursa de alimentare (retea si acumulatori); - se verifica starea tehnica a tuturor acumulatorilor; - se efectueaza intretinerea profilactica a centralelor de semnalizare; - se verifica vizual placile electronice din centrala, integritatea circuitelor si contactelor, se curata de praf si impuritati daca este cazul; - se efectueaza intretinerea profilactica a elementelor active (detectori, contacti magnetici declansatoare, butoane de semnalizare, camere video, etc.); - se verifica starea de integritate a cablurilor, traseelor de protectie a cablurilor, dozelor de conexiuni, dispozitivelor de izolare, a sirenelor de alarmare si se remediaza eventualele defectiuni; - se verifica individual fiecare detector sau buton, prin actionare, se constata functionarea acestora si semnalizarea specifica la unitatea centrala; - se completeaza fisele de service de catre personalul avizat si se contrasemneaza de beneficiar. Ofertantul va depune oferta de pret pentru toate obiectivele. Oferta care nu va avea pret pentru toate obiectivele va fi respinsa. Solicitarea de oferte poate fi vizualizata si pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract servicii revizie, reparatii si inlocuire piese defecte la sisteme de alarmare aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 24.04.18
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 14.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 18.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 08.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 13.08.20
Servicii de Mentenata Preventiva la Sistemele de Securitate  
Servicii de mentenanta si revizie tehnica periodica a sistemelor de alarmare la incendiu si efracti  
Servicii de revizie, întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu, supraveghere video, monitorizare şi control acces) de la sediile Direcţiei Regionale Iaşi 25.03.24
Mentenanta trimestriala pentru intretinerea preventiva a centralei de semnalizare incendiu model TELETEK IRIS M PRO 27.05.24
Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparatii la centrala termica din dotarea Directiei Regionale Bucuresti, în conformitate cu prevederile legale. 01.08.17