Feedback
I.D.: 18220772

Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene.

Data publicarii
09.03.17 Exista 368.700 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79711000-1
Termenul limita pentru depunere:
14.03.17
Pretul estimativ:
21.600,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în monitorizarea sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene astfel: 1. Sediul Oficiului Judetean Buzau, str. Zefirului nr. 59, Buzau - tip alarma: DSC POWER 864 - sistem transmitere date: Orange 2. Sediul Oficiul Judetean Constanta, Bd. Tomis, nr. 271, Bl. L9C, ap. 20, Constanta - tip alarma: PARADOX - sistem transmitere date: Orange 3. Sediul Oficiului Judet...
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în monitorizarea sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene astfel: 1. Sediul Oficiului Judetean Buzau, str. Zefirului nr. 59, Buzau - tip alarma: DSC POWER 864 - sistem transmitere date: Orange 2. Sediul Oficiul Judetean Constanta, Bd. Tomis, nr. 271, Bl. L9C, ap. 20, Constanta - tip alarma: PARADOX - sistem transmitere date: Orange 3. Sediul Oficiului Judetean Giurgiu, str. 1 Decembrie 1918, Bl. 309, Etaj 8, AP. 33, Giurgiu - tip alarma: PARADOX 1728 - sistem transmitere date: Orange 4. Sediul Oficiului Judetean Arges, str. Dragos Voda nr. 12, Pitesti - tip alarma: DSC Model LOVIN CD 5501 Z - sistem transmitere date: Orange 5. Sediul Oficiului Judetean Prahova, str. Soldat Erou Arhip Nicolae nr. 12, bl. 66, AP. 37, Ploiesti - tip alarma: MATRIX - sistem transmitere date: GPRS 6. Sediul Oficiului Judetean Tulcea, str. Babadag – Peco nr. 158, bl. 13, ap. 30, Tulcea - tip alarma: CERBER C 52 - sistem transmitere date: Orange 7. Sediul Oficiului Judetean Vâlcea, str. Gabriel Stoianovici nr. 4, bl. Q2, AP. 2, Râmnicu Vâlcea - tip alarma: DSC Model PCT 565 H - sistem transmitere date: Orange 8. Statie de monitorizare TMS – 1-5 Râmnicu Vâlcea, Jud Vâlcea- obiectivul cuprinde o statie transportabila de monitorizare amplasata pe un teren cu o suprafata de 50 mp, situat în Municipiu Rm. Vâlcea, zona bazinelor de apa Petrisor - tip alarma: DSC Model PCT 565 H - sistem transmitere date: Orange 9. Sediul Oficiului Judetean Brasov, str. Bisericii Române nr. 101, Brasov - tip alarma: PARADOX - sistem transmitere date: Orange 10. Sediul Oficiului Judetean Calarasi, Str. Dobrogei nr. 39, Calarasi - tip alarma: SP6000 Paradox cu modul GPRS - sistem transmitere date: Orange 11. Sediul Oficiul Judetean Teleorman, str. Dr. Stânca, nr. 2A, Alexandria - tip alarma: DSC-PC1832 cu modul GPRS - sistem transmitere date: Orange 12. Sediul Oficiului Judetean Olt, str. Caloianca, nr. 40, Slatina - tip alarma: DSC-PC1832 cu modul GPRS - sistem transmitere date: Orange Ofertantul poate depune oferta de pret pentru unul sau mai multe obiective.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie, reparatie si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 09.07.15
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 08.04.16
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 08.03.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 07.04.15
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 21.05.19
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 14.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 18.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 08.06.21
Contract/Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu, supraveghere video, monitorizare şi control acces) de la sediile Direcţiei Regionale Muntenia având componenţa şi locaţia sistemelor detaliate în Anexa n 27.03.24
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 13.08.20