Feedback
I.D.: 18005086

Contract, având ca obiect achizitia de servicii de întocmirea documentelor necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiei de securitate la incendiu pentru sediul Directiei Regionale Cluj.

Data publicarii
27.02.17 Exista 234.291 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71314300-5
Termenul limita pentru depunere:
02.03.17
Pretul estimativ:
18.040,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de întocmirea documentelor necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiei de securitate la incendiu pentru sediul Directiei Regionale Cluj” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea ...
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de întocmirea documentelor necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiei de securitate la incendiu pentru sediul Directiei Regionale Cluj” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din cladirea ANCOM DR CLUJ. 02.11.16
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 8 (opt) loturi. 09.03.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de verificare si încarcare a stingatoarelor pentru cladiri si a stingatoarelor auto. 01.11.16
Contract cadru pe baza de nota de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a grupurilor electrogene.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. 28.11.16
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si repara?ii motociclu. 07.12.16
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii prestate de cosari la sediul Oficiului Judetean Harghita. 22.03.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din dotarea ANCOM DR CLUJ. 15.11.17
Contract, având ca obiect achizitia de anvelope auto. Procedura este împar?ita în 4 (patru) loturi. 30.03.17
Comanda sau contract având ca obiect furnizare minicamera pentru asisten?a la parcare cu spatele Nissan Pathfinder- 1 bucata 05.09.16
Comanda având ca obiect furnizare hota electrica. 06.05.16