Obiectul contractului îl constituie realizarea unui studiu de piaţă în rândul persoanelor fizice din România, ale cărui scop principal este să ofere informaţii periodice şi ad-hoc privind nivelul de acces la o serie de servicii de comunicaţii electronice (cum ar fi, telefonie fixă, telefonie mobilă, internet la puncte fixe/mobile, retransmisie programe audiovizuale, pachete de servicii), precum şi a unui set de informaţii r...
Obiectul contractului îl constituie realizarea unui studiu de piaţă în rândul persoanelor fizice din România, ale cărui scop principal este să ofere informaţii periodice şi ad-hoc privind nivelul de acces la o serie de servicii de comunicaţii electronice (cum ar fi, telefonie fixă, telefonie mobilă, internet la puncte fixe/mobile, retransmisie programe audiovizuale, pachete de servicii), precum şi a unui set de informaţii relevante în ceea ce priveşte atitudinile privind utilizarea acestor servicii.
Obiectivele studiului constau în obţinerea de informaţii privind următoarele aspecte:
• gradul de satisfacţie privind utilizarea serviciilor de comunicaţii electronice, precum şi privind raportul calitate/preţ, pentru fiecare serviciu în parte, inclusiv internet fix prin reţea mobilă;
• probleme întâmpinate privind calitatea serviciilor de internet, pentru fiecare categorie;
• atitudini faţă de evoluţia preţurilor serviciilor de comunicaţii electronice;
• atitudini faţă de utilizarea serviciilor de internet fix prin reţea mobilă şi privind video
• la cerere/streaming;
• motivele pentru utilizarea respectiv neutilizarea unor servicii de comunicaţii electronice, inclusiv pentru pachetele de servicii ce conţin internet fix;
• motivaţii posibile pentru utilizarea/conectarea la internet a non-utilizatorilor;
• informaţii privind comportamentul trecut faţă de pachetele de servicii ce conţin internet fix (dacă au renunţat la pachete sau dacă s-au abonat la pachete în ultimele 12 luni şi cu ce au schimbat); motivaţii şi obstacole/bariere întâmpinate;
• accesibilitatea serviciilor şi a dispozitivelor, dificultăţi întâmpinate (de ex. la plata
• facturilor, la utilizarea dispozitivelor, etc.);
• percepţia asupra tonului distinctiv de atenţionare care indică faptul că un număr de
• telefon este portat în altă reţea;
• comportament în cazul creşterilor tarifare pentru pachetele de servicii ce conţin internet fix.
Tipul studiului, metoda de colectare a datelor, eroarea limita maxima acceptabila, esantionul minim pentru categoria de utilizatori, numarul de intrenari al chestionarului principal, termenul de realizare si activităţile specifice ce vor fi efectuate de prestator sunt descrise la cap. III. din Caietul de sarcini. Acesta se regasesti in documentul atasat prezentului anunt de publicitate si in Solicitarea de oferte postata pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.ro, secţiunea Anunţuri/achiziţii publice.