Feedback
I.D.: 70426686

Contract având ca obiect achiziţia de servicii dezinsectie la sediul DR Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24.

Data publicarii
23.06.22 Exista 257.655 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90921000-9
Termenul limita pentru depunere:
28.06.22
Pretul estimativ:
723,60 RON - 723,60 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_servicii_dezinfectie.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
I. Obiectul contractului : servicii de dezinsecţie la sediul ANCOM al Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia nr. 24. - Suprafaţa estimată supusă dezinsecţiei este de 670 mp; Dezinsecţia va urmări distrugerea insectectelor dăunătoare şi a celor parazite (ţânţari, muşte, gândaci de bucătărie, etc) utilizându-se insecticide. II. Cerinţe tehnice minime obligatorii privind serviciile prestate: Substa...
I. Obiectul contractului : servicii de dezinsecţie la sediul ANCOM al Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia nr. 24. - Suprafaţa estimată supusă dezinsecţiei este de 670 mp; Dezinsecţia va urmări distrugerea insectectelor dăunătoare şi a celor parazite (ţânţari, muşte, gândaci de bucătărie, etc) utilizându-se insecticide. II. Cerinţe tehnice minime obligatorii privind serviciile prestate: Substanţa chimică activă ce stă la baza insecticidului va trebui să aibă un spectru larg de acţiune asupra întregii game de insecte specificate anterior. Aplicarea se va face prin pulverizare în încăperi şi spaţii închise, pe pereţi, în colţuri, pe plafoane şi pardoseli, utilizându-se pompe manuale sau pulverizatoare de mare presiune. În încăperi în care se află aparatură tehnică, lucrările de dezinfecţie se vor realiza fără a fi afectate echipamentele. Utilizarea insecticidului nu trebuie să aibă efecte negative asupra plantelor, animalelor, pereţilor sau a mobilierului. Serviciile de dezinsecţie se vor executa în lipsa personalului lucrător, respectiv a beneficiarilor ANCOM Direcţia Regională Timiş, dar în prezenţa unui reprezentant al beneficiarului, care va urmări respectarea întocmai a dozelor, concentraţiilor, precum şi utilizarea lor în spaţiile şi încăperile stabilite. III. Obligaţiile prestatorului : - să folosească numai personal instruit şi autorizat pentru prestarea serviciilor de dezinsecţie - să folosească substanţe şi produse avizate de Ministerul Sănătăţii. - să nu execute servicii de dezinsecţie decât după ce au luat măsuri necesare evitării producerii accidentelor prin intoxicare sau incendii, pe timpul serviciilor de dezinsecţie - să respecte instrucţiunile legale de transport, manipulare, depozitare şi folosire a substanţelor utilizate. - să respecte întocmai tehnologia de lucru impusă de producătorul de substanţe sau produse pentru servicii de dezinsecţie şi de normele şi instrucţiunile în vigoare. - personalul prestatorului se obligă să respecte reglementările regulamentele interioare ale beneficiarului, pe perioada prezenţei sale în zonă. - Prestatorul se obligă să presteze serviciile în termen de 10 zile lucrătoare de la data semnării contractului. - Prestatorul se obligă să intervină pentru remedieri în maxim 5 zile de la sesizarea beneficiarului, pe toată durata de garanţie a serviciilor. - Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea contractului, fără TVA, pe fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea solicitării din parte
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24. 26.04.21
Acord-cadru de servicii: Asistenţă tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier pentru obiectivul: "Lucrări de întreţinere curentă şi periodică a drumurilor judeţene"  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare instalaţie electrică (PRAM) 31.03.23
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de înlocuire calorifer la sediul ANCOM DR Timiş, Oficiul Judeţean Gorj, din Municipiul Targu-Jiu, Str. Motrului, nr. 3A, jud Gorj. 29.11.18
Servicii de dezinsecţie interior Nr.Invitaţie 1274 din data de 09.04.2021  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de curăţare jgheaburi cu firmă specializată de alpinism utilitar 28.10.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare instalaţie electrică (PRAM) 19.10.22
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de înlocuire sisteme de închidere uşi aflate la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judeţean Caraş Severin. 15.11.18
Contract având ca obiect prestarea de lucrări de zugrăveli şi reparaţii interioare la sediul DR Timiş, str. Horia, nr. 24. 19.09.18
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Gorj din localitatea Tg. Jiu, str. Motrului, nr. 3 A. 06.10.22