Feedback
I.D.: 88482014

Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere si reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul ANCOM-DR Cluj din str. Campeni, nr. 28 , Cluj, în conformitate cu prevederile legale.

Data publicarii
25.10.23 Exista 736.077 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
31.10.23
Pretul estimativ:
700,00 RON - 700,00 RON
Documente participare:
  1. solicitare_de_oferte_revizie_hidranti_DRCluj_2023 site.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de verificare, intretinere si reparare a hidrantilor interiori si a intregii instalatii aferente hidrantilor de la sediul ANCOM – DR Cluj, în conformitate cu prevederile legale. Se va executa o verificare completa a celor 5 hidranti interiori – tip 4, a intregii instalatii, cu inlocuirea elementelor de etansare necorespunzatoare, curatirea si protejarea anticoroz...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de verificare, intretinere si reparare a hidrantilor interiori si a intregii instalatii aferente hidrantilor de la sediul ANCOM – DR Cluj, în conformitate cu prevederile legale. Se va executa o verificare completa a celor 5 hidranti interiori – tip 4, a intregii instalatii, cu inlocuirea elementelor de etansare necorespunzatoare, curatirea si protejarea anticoroziva prin: - Controlul etanseitatii instalatiei de alimentare cu apa a hidrantilor (conducte, imbinari, armaturi); - Verificarea racordurilor hidrant si a tevilor de ajutaj si inlocuirea celor defecte; - Verificarea uzurii sau degradarii garniturilor de la racordurile robinetului hidrant si inlocuirea celor defecte; - Verificarea rolelor de furtul si inlocuirea celor defecte; - Verificarea suportilor rola furtun si inlocuirea celor defecti; - Verificarea robinetilor hidrant si inlocuirea celor defecti; Piesele de schimb se inlocuiesc la momentul constatarii defectiunii. Prestatorul se obligă să respecte toate normele de securitate şi sănătate în muncă, protecţie civilă şi gestionarea situaţiilor de urgenţă pe timpul desfăşurării activităţii în spaţiile beneficiarului şi să remedieze toate defecţiunile sau pagubele survenite din vina sa, în urma desfăşurării activităţii în aceste spaţii. La finalul prestării serviciilor se va intocmi un Proces Verbal de Recepţie semnat de reprezentanţii ambelor părţi; După efectuarea lucrărilor de reparare şi întreţinere, executantul va emite un certificat de garanţie a lucrărilor şi a pieselor, precum şi toate documentele care atestă efectuarea reviziei, agreate de IGSU. PERIOADE DE GARANŢIE: Pentru servicii – 6 luni Pentru piese – comform garantiei acordate de producator;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Revizie hidranti de interior  
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori la sediul ANCOM – DRM. 23.04.24
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 13.07.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 26.06.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 25.02.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere si reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul ANCOM-DRM din str. Lucian Blaga, nr. , sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 06.04.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRB, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 04.03.19
Contract Servicii de mentenanţă şi întreţinere a clădirilor în care îşi desfăşoară activitatea DSPMB şi pentru instalaţiile aferente acestora  
Servicii verificare hidranti interiori, Servicii verificare grup pompare  
Servicii de verificare hidranţi interiori şi exteriori conf. ADV1321189/12.10.2022