Feedback
I.D.: 47475139

Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale.

Data publicarii
23.06.20 Exista 1.005.313 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
26.06.20
Pretul estimativ:
6.600,00 RON - 6.600,00 RON
Documente participare:
  1. solicitare_de_oferte_revizie_hidranti_2020.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori si a intregii instalatii aferente hidrantilor de la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. Amplasamentul hidranţilor este următorul: Locaţie Bucăţi SUBSOLUL CLĂDIRII 2 PARTER,LÂNGĂ CENTRALA TERMICĂ 1 PARTER GARAJ 1 1 PARTER GARAJ 2 1 ETAJ 1 - 8 ( 2/ETAJ, 1 LÂNGĂ LIFT ŞI 1 LÂNGĂ SCARA SPR...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori si a intregii instalatii aferente hidrantilor de la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. Amplasamentul hidranţilor este următorul: Locaţie Bucăţi SUBSOLUL CLĂDIRII 2 PARTER,LÂNGĂ CENTRALA TERMICĂ 1 PARTER GARAJ 1 1 PARTER GARAJ 2 1 ETAJ 1 - 8 ( 2/ETAJ, 1 LÂNGĂ LIFT ŞI 1 LÂNGĂ SCARA SPRE ETAJUL SUPERIOR) 16 ETAJ 9 1 ETAJ 10 1 TOTAL 23 NOTĂ: La subsol există şi staţia de pompe şi rezerva intangibilă de apă aferentă hidranţilor. Instalaţia de pompare este compusă din 3 pompe marca GRUNDFOS din care 2 principale, tip MG 90LA2-24FT115-C2, şi o pompă pilot tip CHV4-80 A-A-CVBE. Detalierea metodologiei de lucru: - A. revizii (verificari) generale periodice (2 revizii in perioada iulie - decembrie 2020); - B. reparatii (necesare a fi efectuate in urma verificarilor). A. REVIZIA (VERIFICAREA) GENERALA PERIODICA • verificarea stării generale a instalaţiei / sistemului. • verificare grad de coroziune. • verificarea ajutajelor de refulare. • verificare capete de conexiune. • verificarea cutiilor de protecţie. • verificare la presiune a întregii instalaţii. • verificarea gradului de uzură a componentelor hidranţilor. • verificarea stării sistemelor de prindere. • verificarea manevrabilităţii robineţilor şi starea calitativă a acestora. • verificarea stării furtunurilor din punct de vedere calitativ. • verificarea stării de etanşare a elementelor de protecţie (garnituri, racorduri, etc.) • verificarea dotării cu accesorii. Prestatorul se obligă să respecte toate normele de securitate şi sănătate în muncă, protecţie civilă şi gestionarea situaţiilor de urgenţă pe timpul desfăşurării activităţii în spaţiile beneficiarului şi să remedieze toate defecţiunile sau pagubele survenite din vina sa, în urma desfăşurării activităţii în aceste spaţii. Prima revize se va efectua în termen de 10 zile de la primirea comenzii/semnarea contractului iar cea de-a doua revizie se va efectua in perioada 15 noiembrie-15 decembrie. B. reparatii (necesare a fi efectuate in urma verificarilor) - prestatorul propune beneficiarului înlocuirea componentelor defecte, daca este cazul; prestatorul acordă consultanţă tehnică de specialitate; acesta va asigura piesele necesare reparaţiilor şi eventualelor defecţiuni constatate la instalaţie. Acestea vor fi de origine, noi, compatibile cu tipul de instalaţie, certificate/omologate şi vor fi menţionate separat in deviz. Devizul estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera, va fi supus spre aprobare autorităţii contractante. Achizitionarea acestor repere se va face prin respectarea pricipiului concurential al pietei. Reprezentatul achizitorului poate accepta reparatia in conditiile prezentate in respectivul deviz, o poate refuza sau poate solicita anumite modificari (de exempu: in cazul in care o piesa poate fi achizitionata de la mai multi furnizori, reprezent
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 25.02.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 13.07.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere si reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul ANCOM-DRM din str. Lucian Blaga, nr. , sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 06.04.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRB, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 04.03.19
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori la sediul ANCOM – DRM. 23.04.24
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii şi întreţinere a uşilor de garaj aflate la sediul ANCOM – Direcţia Regională Muntenia. 26.06.24
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii şi întreţinere a uşilor de garaj aflate la sediul ANCOM – Direcţia Regională Muntenia. 11.07.24
"Acord cadru servicii de întreţinere preventivă, revizie generală, reparaţii şi intervenţii pentru instalaţii de ridicat, inclusiv piese de schimb aparţinând Universităţii din Bucureşti"  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie/intretinere şi reparatii a usilor de garaj de la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 04.04.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie/intretinere şi reparatii a usilor de garaj de la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 15.05.23