Feedback
I.D.: 80091633

Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare instalaţie electrică (PRAM)

Data publicarii
24.03.23 Exista 203.905 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71314000-2
Termenul limita pentru depunere:
31.03.23
Pretul estimativ:
2.352,00 RON - 2.352,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_servicii_verificare_PRAM1.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
• verificarea prizelor de împământare şi a paratrăsnetelor; • verificarea continuităţii nulului de protecţie; • continuitatea de la prizele de lucru la tablou şi de la tablou la priza de împământare; • verificarea şi măsurarea să fie executate în conformitate cu legislaţia în vigoare privind normele de sănătate şi securitate în muncă în instalaţiile electrice – standarde şi norme de referinţă (STAS 12604/4 – 89, STAS 12604/...
• verificarea prizelor de împământare şi a paratrăsnetelor; • verificarea continuităţii nulului de protecţie; • continuitatea de la prizele de lucru la tablou şi de la tablou la priza de împământare; • verificarea şi măsurarea să fie executate în conformitate cu legislaţia în vigoare privind normele de sănătate şi securitate în muncă în instalaţiile electrice – standarde şi norme de referinţă (STAS 12604/4 – 89, STAS 12604/5 90, STAS 2612/87, STAS 8275/87, PE 116 etc.); • aparatura de testare folosită să fie conformă cu legislaţia în vigoare – testată metrologic; Firma care efectuează verificarea instalaţiei electrice – verificări PRAM trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe: • să fie autorizată să efectueze acest gen de operaţii – în acest sens, va prezenta copie după autorizaţia ANRE care îi conferă dreptul să emită buletine PRAM; • să dispună de personal autorizat conform legislaţiei în vigoare; • să livreze la sfârşitul perioadei pentru prestarea serviciilor, buletin de verificare individual pentru fiecare priză în parte. • să comunice în scris deficienţele constatate şi măsurile de remediere. Buletinul de verificare PRAM va cuprinde: • condiţiile de măsurare; • tipul aparatului folosit la măsurătoare; • numele executantului şi locul măsurării; şi va avea ataşată copie după certificatul metrologic al aparatului folosit la măsurare. Preţul oferit va cuprinde toate cheltuielile directe şi indirecte. • Verificările se vor efectua dupa un program stabilit împreună cu personalul din cadrul Biroului Administrativ al ANCOM DR Timiş. Prestatorul este obligat să asigure echipament de protecţie adecvat pentru personalul care asigură intervenţiile. I. Alte cerinţe cu caracter general: Personalul prestatorului de servicii se obligă să respecte reglementările şi regulamentele interioare ale beneficiarului pe toată durata prezenţei lui la sediul acestuia. Beneficiarul are obligaţia să asigure accesul personalului prestatorului de servicii, la locurile şi în încăperile unde se vor face măsurătorile PRAM. Prestatorul se obligă să respecte prevederile HG nr. 355/2007 cu modificările şi completările ulterioare privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor. Prestatorul are obligaţia se a instrui, supraveghea s.a.m.d. şi de a îndeplini orice obligaţie în ceea ce priveşte prevederile legilor speciale în domeniul protecţei muncii, normelor PSI, etc. cu privire la reprezentanţii săi. Prestatorul poartă întreaga răspundere în cazul producerii accidentelor de muncă, evenimentelor şi incidentelor periculoase, îmbolnăvirilor profesionale generate sau produse de echipamentele tehnice, procedee tehnologice utilizate de către angajaţii săi, în conformitate cu prevederile Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006 şi a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006 aprobate prin H.G. nr. 1425/2006, precum şi orice modificare legislativă apărută pe timpul prestării serviciilor care fac obiectul contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare instalaţie electrică (PRAM) 19.10.22
Servicii de reparare şi de întreţinere a instalaţiilor electrice de construcţii 18.05.20
Servicii de verificare prize de pământ şi eliberare buletine PRAM  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 24.03.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 16.10.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 25.09.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de curăţare jgheaburi cu firmă specializată de alpinism utilitar. 23.05.23
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de curăţare jgheaburi, burlane şi acoperiş la sediul ANCOM DR Timiş, din Timişoara, strada Horia, nr. 24, judeţul Timiş. 10.06.24
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparare a tabloului electric de la sediul din Timişoara, str. Horia nr.24. 12.04.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Gorj din localitatea Tg. Jiu, str. Motrului, nr. 3 A. 06.10.22