I. Obiectul contractului de servicii: prestarea serviciilor de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24.
A. Caracteristici UPS:
- regim de funcţionare: true online (dublă conversie)
- putere aparentă nominală: 25 kVA
- tensiune de intrare (alimentare) UPS: 3x400/230V 50Hz
- tensiune de ieşire UPS: 3x400/230V 50 Hz
II. Documente care dov...
I. Obiectul contractului de servicii: prestarea serviciilor de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24.
A. Caracteristici UPS:
- regim de funcţionare: true online (dublă conversie)
- putere aparentă nominală: 25 kVA
- tensiune de intrare (alimentare) UPS: 3x400/230V 50Hz
- tensiune de ieşire UPS: 3x400/230V 50 Hz
II. Documente care dovedesc înregistrarea şi capacitatea tehnică:
- Ofertantul va prezenta, în copie, certificat de înregistrare conţinând codul unic de înregistrare, în conformitate cu prevederile Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi a persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare.
- Ofertantul trebuie să facă dovada că este autorizat să execute lucrări de întreţinere şi service pentru acest tip de echipament.
III. Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate):
Revizia tehnică anuală se va efectua în perioada 01.09.2022-30.09.2022 şi va cuprinde următoarele operaţiuni:
- curăţarea de praf a echipamentelor;
- Verificarea conexiunilor intrare – ieşire
- Verificarea conexiunii de împământare
- Verificare semnalizări optice
- Verificare semnalizări acustice
- Măsurători / citiri ale parametrilor, incluzând şi logo-ul evenimentelor
- Efectuarea testelor de funcţionare (verificarea capacităţii bateriilor, verificarea sistemului de alarmare, verificarea funcţionării corecte a sistemului, verificarea funcţionării corecte a monitorizării sistemului de UPS-uri local şi de la distanţă);
La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi.
2. REPARAŢII ACCIDENTALE
Se vor efectua la solicitarea beneficiarului.
Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a UPS-ului în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente).
Termenul de intervenţie de la sesizarea defecţiunii va fi de maxim 72 de ore.
După efectuarea constatării defecţiunilor se va transmite către autoritatea contractantă un deviz estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera.
Devizul va fi transmis spre aprobare autorităţii contractante în maxim 24 ore de la constatarea defecţiunii.