II. Situaţia existentă:
Trei pomi fructiferi cu o înălţime de aproximativ 7 m aflaţi în grădina sediului Oficiului Judeţean Caraş Severin s-au uscat, fiind necesară tăierea, mărunţirea şi evacuarea lor. De asemenea, un arbore ornamental şi 7 bucăţi pomi fructiferi de talie mare necesită o toaletare.
III. DETALIEREA METODOLOGIEI DE LUCRU (SERVICII SOLICITATE)
Operaţiile de amenajare a spaţiului verde, sunt de...
II. Situaţia existentă:
Trei pomi fructiferi cu o înălţime de aproximativ 7 m aflaţi în grădina sediului Oficiului Judeţean Caraş Severin s-au uscat, fiind necesară tăierea, mărunţirea şi evacuarea lor. De asemenea, un arbore ornamental şi 7 bucăţi pomi fructiferi de talie mare necesită o toaletare.
III. DETALIEREA METODOLOGIEI DE LUCRU (SERVICII SOLICITATE)
Operaţiile de amenajare a spaţiului verde, sunt detaliate în tabelul de mai jos:
Nr. crt. Denumire articol UM Cantitate Observaţii
1 Tăiere/doborâre pomi fructiferi cu o înălţime de aproximativ 7 m buc 3 Serviciul de tăiere a pomilor fructiferi include şi aducerea terenului la starea iniţială (scoaterea cioatelor rămase după taierea pomilor, degajarea terenului de resturi vegetale, transportul lemnului şi a resturilor vegetale, refacerea terenului degradat).
2 Toaletare arbori de talie mare buc 8 Toaletarea arborilor va consta în eliminarea ramurilor bătrâne, uscate, semiuscate, atacate de carii, boli sau dăunători specifici, cu păstrarea echilibrului coroanei arborelui.
3 Colectare, grupare şi transport deşeuri lemnoase t 3,6 Prestatorul are obligaţia de a îndepărta şi transporta toate resturile de material lemnos rezultate în urma tăierilor/toaletărilor. Mijloacele de transport necesare vor fi asigurate de către prestator.
La executarea serviciilor de tăiere/toaletare se vor folosi utilaje adecvate şi forţă de muncă specializată.
Toate materialele si utilajele necesare pentru prestarea serviciilor vor fi asigurate de către prestator.
Pe toată perioada de prestare a serviciilor, prestatorul va lua măsuri pentru evitarea daunelor de orice natură şi răspunde pentru execuţia în siguranţă a serviciilor, asumându-şi toate riscurile şi recuperarea pe cheltuială proprie a tuturor prejudiciilor create.
Prestatorul se obligă să respecte prevederile HG nr. 355/2007 cu modificările şi completările ulterioare privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor. Prestatorul are obligaţia se a instrui, supraveghea s.a.m.d. şi de a îndeplini orice obligaţie în ceea ce priveşte prevederile legilor speciale în domeniul protecţei muncii, normelor PSI, etc. cu privire la reprezentanţii săi.
Prestatorul poartă întreaga răspundere în cazul producerii accidentelor de muncă, evenimentelor şi incidentelor periculoase, îmbolnăvirilor profesionale generate sau produse de echipamentele tehnice (utilaje, instalaţii, etc.), procedee tehnologice utilizate de către angajaţii săi, în conformitate cu prevederile Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006 şi a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006 aprobate prin H.G. nr. 1425/2006, precum şi orice modificare legislativă apărută pe timpul prestării serviciilor care fac obiectul contractului.
În cazul producerii unor accidente de muncă, evenimente sau incidente periculoase în activitatea desfăşurată de prestator, acesta va înştiinţa/comunica şi cerceta accidentul de muncă/evenimentul, conform prevederilor legale, pe care îl va înregistra la