Feedback
I.D.: 87137868

Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin.

Data publicarii
20.09.23 Exista 187.343 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
77310000-6
Termenul limita pentru depunere:
25.09.23
Pretul estimativ:
4.000,00 RON - 4.000,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_servicii_amenajare_spatiu_verde_20_sept.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Trei pomi fructiferi cu o înălţime de aproximativ 7 m aflaţi în grădina sediului Oficiului Judeţean Caraş Severin s-au uscat, fiind necesară tăierea, mărunţirea şi evacuarea lor. De asemenea, un arbore ornamental şi 7 bucăţi pomi fructiferi de talie mare necesită o toaletare. III. DETALIEREA METODOLOGIEI DE LUCRU (SERVICII SOLICITATE) Operaţiile de amenajare a spaţiului verde, sunt detaliate în tabelul de mai ...
Trei pomi fructiferi cu o înălţime de aproximativ 7 m aflaţi în grădina sediului Oficiului Judeţean Caraş Severin s-au uscat, fiind necesară tăierea, mărunţirea şi evacuarea lor. De asemenea, un arbore ornamental şi 7 bucăţi pomi fructiferi de talie mare necesită o toaletare. III. DETALIEREA METODOLOGIEI DE LUCRU (SERVICII SOLICITATE) Operaţiile de amenajare a spaţiului verde, sunt detaliate în tabelul de mai jos: Nr. crt. Denumire articol UM Cantitate Observaţii 1 Tăiere/doborâre pomi fructiferi cu o înălţime de aproximativ 7 m buc 3 Serviciul de tăiere a pomilor fructiferi include şi aducerea terenului la starea iniţială (scoaterea cioatelor rămase după taierea pomilor, degajarea terenului de resturi vegetale, transportul lemnului şi a resturilor vegetale, refacerea terenului degradat). 2 Toaletare arbori de talie mare buc 8 Toaletarea arborilor va consta în eliminarea ramurilor bătrâne, uscate, semiuscate, atacate de carii, boli sau dăunători specifici, cu păstrarea echilibrului coroanei arborelui. 3 Colectare, grupare şi transport deşeuri lemnoase t 3,6 Prestatorul are obligaţia de a îndepărta şi transporta toate resturile de material lemnos rezultate în urma tăierilor/toaletărilor. Mijloacele de transport necesare vor fi asigurate de către prestator. La executarea serviciilor de tăiere/toaletare se vor folosi utilaje adecvate şi forţă de muncă specializată. Toate materialele si utilajele necesare pentru prestarea serviciilor vor fi asigurate de către prestator. Pe toată perioada de prestare a serviciilor, prestatorul va lua măsuri pentru evitarea daunelor de orice natură şi răspunde pentru execuţia în siguranţă a serviciilor, asumându-şi toate riscurile şi recuperarea pe cheltuială proprie a tuturor prejudiciilor create. Prestatorul se obligă să respecte prevederile HG nr. 355/2007 cu modificările şi completările ulterioare privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor. Prestatorul are obligaţia se a instrui, supraveghea s.a.m.d. şi de a îndeplini orice obligaţie în ceea ce priveşte prevederile legilor speciale în domeniul protecţei muncii, normelor PSI, etc. cu privire la reprezentanţii săi. Prestatorul poartă întreaga răspundere în cazul producerii accidentelor de muncă, evenimentelor şi incidentelor periculoase, îmbolnăvirilor profesionale generate sau produse de echipamentele tehnice (utilaje, instalaţii, etc.), procedee tehnologice utilizate de către angajaţii săi, în conformitate cu prevederile Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006 şi a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006 aprobate prin H.G. nr. 1425/2006, precum şi orice modificare legislativă apărută pe timpul prestării serviciilor care fac obiectul contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 24.03.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 16.10.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de curăţare jgheaburi cu firmă specializată de alpinism utilitar. 23.05.23
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de curăţare jgheaburi, burlane şi acoperiş la sediul ANCOM DR Timiş, din Timişoara, strada Horia, nr. 24, judeţul Timiş. 10.06.24
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare instalaţie electrică (PRAM) 31.03.23
Servicii de întreţinere a culoarului de trecere a LEA din zone cu vegetaţie arboricolă 28.07.22
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparare a tabloului electric de la sediul din Timişoara, str. Horia nr.24. 12.04.22
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii de reparare a instalatiei sanitare de la sediul OJ Mehedinti din Dr. Tr. Severin, str. Soveja, nr. 59 A. 05.12.17
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Gorj din localitatea Tg. Jiu, str. Motrului, nr. 3 A. 06.10.22
Comanda scrisă va avea ca obiect furnizarea de corpuri de iluminat la sediul ANCOM – Direcţia Regională Timiş. 25.05.18