Feedback
I.D.: 70426663

Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul DR Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24.

Data publicarii
23.06.22 Exista 268.180 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
77310000-6
Termenul limita pentru depunere:
28.06.22
Pretul estimativ:
3.720,00 RON - 3.720,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_servicii_amenajare_spatiu_verde.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
OBIECTUL ACHIZIŢIEI: servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul DR Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. Cei 6 arbori ornamentali tuia (5 bucăţi cu o înălţime de aproximativ 5 m, 1 bucată cu o înălţime de aproximativ 2 m) aflaţi la sediul DR Timiş, str. Horia nr. 24 s-au uscat, fiind necesară tăierea, mărunţirea şi evacuarea lor, precum şi plantarea în locul acestora a altor doi arbori cu o înălţime c...
OBIECTUL ACHIZIŢIEI: servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul DR Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. Cei 6 arbori ornamentali tuia (5 bucăţi cu o înălţime de aproximativ 5 m, 1 bucată cu o înălţime de aproximativ 2 m) aflaţi la sediul DR Timiş, str. Horia nr. 24 s-au uscat, fiind necesară tăierea, mărunţirea şi evacuarea lor, precum şi plantarea în locul acestora a altor doi arbori cu o înălţime cuprinsă între 3 şi 5 m şi a unui arbust decorativ. În jurul arborilor ce se vor planta se va monta folie antiburuieni şi se va aşterne scoarţă de pin. De asemenea, se vor monta rulouri de gazon pe o suprafaţă de 10 mp. II. DETALIEREA METODOLOGIEI DE LUCRU (PRODUSE SI SERVICII SOLICITATE) Cantităţile de produse şi operaţiile de amenajare a spaţiului verde, sunt detaliate în tabelul de mai jos: Nr. crt. Denumire articol UM Cantitate Observaţii 1 Tăiere/doborâre arbori uscaţi, mărunţirea şi evacuare lor buc 5 5 arbori ornamentali tuia cu o înălţime de aproximativ 5 m 2 Tăiere/doborâre arbori uscaţi, mărunţirea şi evacuare lor buc 1 1 arbore ornamental cu o înălţime de aproximativ 2 m 3 Plantare arbore Liquidambar buc 1 arbore Liquidambar h 450/500 cm 4 Plantare arbore Acer saccharinum buc 1 arbore Acer saccharinum h 300/400 cm 5 Plantare arbust Photinia fr. Robusta Compacta buc 1 arbust Photinia fr. Robusta Compacta h 100/120 cm 6 Montare separator plastic tare+cuie prindere în jurul arborilor ml 4 bordură separatoare gazon din plastic rigid 7 Montare folie antiburuieni în jurul arborilor mp 4 folie de polipropilenă ţesută, permeabilă şi rezistentă pe termen lung la razele UV 8 Aşternere scoarţă de pin/zada naturală mp 4 9 Pregătire teren şi montare rulouri de gazon mp 10 Gazonul trebuie să fie matur, vârsta minim 18 luni, culoarea verde intens, sănătos (făra pete), cu radăcini dense, aclimatizat Transportul arborilor şi a rulourilor de gazon la sediul DR Timiş cade în sarcina prestatorului. Prestatorul va respecta prevederile legislaţiei legate de securitatea şi sănătatea în muncă şi va lua toate măsurile în vederea evitării oricărui accident. Se va respecta legislaţia în vigoare privind protecţia mediului. La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi. Pentru arborii plantaţi garanţia este de minim un an de la recepţia serviciilor. În perioada de garanţie produsele care se degradează sau nu reuşesc să se prindă vor fi înlocuite fără alte obligaţii de plată din partea beneficiarului. Termenul de prestare al serviciilor: 10 zile lucrătoare de la data comunicării comenzii ferme de către ANCOM. Factura pentru contravaloarea serviciilor prestate, va fi transmisă la sediul beneficiarului (ANCOM - DRT, Timişoara, strada Horia, numărul 24, judeţul Timiş) urmând ca plata să se efectueze în termen de 30 de zile de la îndeplinirea obligaţiei şi încheierea procesului verbal de recepţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 24.03.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 16.10.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din localitatea Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin. 25.09.23
Furnizare si plantare plante vi  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de curăţare jgheaburi cu firmă specializată de alpinism utilitar 28.10.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de curăţare jgheaburi cu firmă specializată de alpinism utilitar. 23.05.23
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de reparaţii a sistemului de canalizare de la sediul DR Timiş, str. Horia nr. 24. 13.07.18
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de reparaţii a sistemului de canalizare de la sediul DR Timiş, str. Horia nr. 24. 29.06.18
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de amenajare a spaţiului verde de la sediul Oficiului Judeţean Gorj din localitatea Tg. Jiu, str. Motrului, nr. 3 A. 06.10.22
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24. 26.04.21