Feedback
I.D.: 86639943

Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă de acces auto de la sediul Oficiului Judeţean Mehedinţi, din Drobeta Turnu Severin, strada Soveja, nr. 59A.

Data publicarii
07.09.23 Exista 178.221 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
12.09.23
Pretul estimativ:
8.800,00 RON - 8.800,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_servicii_inlocuire_poarta_OJ_MH.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Poarta de acces auto de tip rulou, de la sediul OJMH nu mai funcţionează, în sensul că nu mai poate fi acţionată decât cu ajutorul unui levier. Sistemul electromecanic comandat de un comutator, care actionează poarta este defect, iar ruloul nu dispune de un sistem manual de acţionare şi există riscul să rămână blocat. Sistemul este foarte vechi şi nu mai poate fi reparat. Lucrări şi materiale minime propuse: ...
Poarta de acces auto de tip rulou, de la sediul OJMH nu mai funcţionează, în sensul că nu mai poate fi acţionată decât cu ajutorul unui levier. Sistemul electromecanic comandat de un comutator, care actionează poarta este defect, iar ruloul nu dispune de un sistem manual de acţionare şi există riscul să rămână blocat. Sistemul este foarte vechi şi nu mai poate fi reparat. Lucrări şi materiale minime propuse: Nr. crt. Obiect UM Cantitate Observaţii 1 Demontarea porţii existente buc 1 2 Confecţionare şi montare poartă de tip rulou buc 1 Caracteristici poartă: Poartă de tip rulou L x H 2620 x 2520 mm, adâncime 6000 mm, montaj în gol, casetă la interior, poziţia acţionării: stânga, ieşire acţionare: 5, caseta albă, capace albe, ghidaje aluminiu extrudat- alb, lamela 77mm: albă, rectangular aluminiu 40 x 40 pentru ridigizare casetă, motor tubular, manivelă pentru acţionare manuală de urgenţă, centrală comandă cu receptor încorporat, 4 telecomenzi. Dimensiunile porţii sunt estimative; pentru întocmirea ofertei, ofertanţii pot vizita amplasamentul în urma unei programări şi dacă este cazul pot face observaţii, prin solicitarea de clarificări. Orice alte pretenţii ulterioare sunt nule şi nu vor fi luate în considerare. Informaţii generale: Ofertanţii pot vizita amplasamentul şi dacă este cazul pot face observaţii, prin solicitarea de clarificări, orice alte pretenţii ulterioare sunt nule şi nu vor fi luate în considerare. Executantul se obligă : - Să execute lucrările îngrijit şi de bună calitate, cu personal calificat; - Să execute lucrările în conformitate cu respectarea cerinţelor tehnice impuse de normativele, metodologiile şi instrucţiunile în vigoare, precum şi cu respectarea standardelor tehnice în vigoare; - Să evacueze molozul, deşeurile şi resturile materiale rezultate din execuţia lucrărilor şi să predea amplasamentul curat la recepţia lucrărilor; - Să supravegheze execuţia lucrărilor; - Să asigure forţa de muncă, materialele, instalaţiile, echipamentele şi toate celelalte obiecte, fie de natură provizorie, fie definitive, cerute pentru îndeplinirea lucrărilor care fac obiectul contractului şi să întreprindă toate măsurile care se impun pentru ca acestea să corespundă cerinţelor solicitate; - Să protejeze zona, astfel încât să se evite orice fel de accident; - Să execute lucrările cu respectarea programului de lucru curent al ANCOM, adică de luni până joi, între orele 8:30-17:00 şi vineri, între orele 8.30 – 14.30, cu excepţia zilelor declarate oficial nelucrătoare; - În cazul în care lucrările executate nu corespund, executantul se obligă să refacă lucrările executate necorespunzător, cu respectarea termenului de execuţie prevăzut mai jos; - Obligaţia pentru execuţia lucrărilor asumate de către ofertant se consideră îndeplinită în momentul semnării fără obiecţiuni a procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă metalică la sediul ANCOM, Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 06.06.23
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă metalică la sediul ANCOM, Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 16.10.23
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă metalică la sediul ANCOM, Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 20.10.23
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă metalică la sediul ANCOM, Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 27.09.23
Contract având ca obiect prestarea de lucrări de reparaţii şi înlocuire parchet la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24 07.11.19
Contract având ca obiect prestarea de lucrări de zugrăveli şi reparaţii interioare la sediul DR Timiş, str. Horia, nr. 24. 19.09.18
Contract având ca obiect prestarea de lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Dolj din Craiova, str. Buziaş, nr. 53. 11.06.21
Contract având ca obiect prestarea de lucrări de reparaţii şi înlocuire parchet la sediul Oficiului Judeţean Dolj din Craiova, str. Buziaş, nr. 53  
Contract având ca obiect prestarea de lucrări de reparaţii şi zugrăveli la garajul imobilului ce reprezintă sediul Oficiului Judeţean Caraş Severin din Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16. 27.07.20
Contract având ca obiect prestarea de lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Gorj din Tg. Jiu, str. Motrului, nr. 1 C 07.09.22