Feedback
I.D.: 100998302

Contract având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii sediul OJ Olt din Slatina, str. Caloianca, nr. 40, jud. Olt.

Data publicarii
05.08.24
Coduri CPV
45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
08.08.24 16:00
Pretul estimativ:
4.202,00 RON - 4.202,00 RON
Locul realizarii:
Timiş, Olt
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Amplasamentul unde se vor realiza lucrările: OJ Olt/ANCOM din municipiul Slatina, str. Caloianca, nr. 40, jud. Olt. Situaţia existentă: Datorită condiţiilor meteorologice, acoperişul sediului OJ Olt prezintă câteva defecte (fisuri şi puncte de străpungere), care conduc la infiltrarea apei în multiple locuri, ceea ce duce la deteriorarea plafonului mansardei şi a unui perete din magazia de aparate de masură şi control. În v...
Amplasamentul unde se vor realiza lucrările: OJ Olt/ANCOM din municipiul Slatina, str. Caloianca, nr. 40, jud. Olt. Situaţia existentă: Datorită condiţiilor meteorologice, acoperişul sediului OJ Olt prezintă câteva defecte (fisuri şi puncte de străpungere), care conduc la infiltrarea apei în multiple locuri, ceea ce duce la deteriorarea plafonului mansardei şi a unui perete din magazia de aparate de masură şi control. În vederea remedierii acestei situaţii şi evitarea extinderii acestor defecte, este necesară repararea unei zone extinse a acoperişului prin înlocuirea ţiglei metalice şi a pieselor aferente acestora, astfel: a) Înlocuire ţiglă metalică - 33,44 mp b) Înlocuire racord calcan 0,5x210x2000 mm - 8 bucăţi c) Înlocuire şorţ streaşină 0,5x208x2000 mm - 4 bucăţi d) Înlocuire dolie 0,5x416,66x2000 mm - 6 bucăţi e) Înlocuire pazie laterală 0,5x312,5x2000 mm - 1 bucată f) Montare parazăpezi renforsate - 2 bucăţi Prestatorul va asigura forţa de muncă, materialele, instalaţiile, echipamentele şi toate celelalte obiecte, fie de natură provizorie, fie definitive, cerute de şi pentru îndeplinirea lucrărilor. Toate cerinţele şi specificaţiile tehnice privind executarea lucrărilor sunt detaliate în Caietul de sarcini, anexat prezentei Solicitări de oferte. Termenul de execuţie al lucrărilor: 15(cincisprezece) zile lucrătoare de la data încheierii contractului, fără a include perioada de timp scursă de la data primirii de către ANCOM a notificării executantului privind terminarea tuturor lucrărilor prevăzute în contractul de lucrări şi până la data procesului-verbal care atestă recepţia, respectiv suspendarea sau respingerea recepţiei, cu respectarea tuturor celorlalte termene detaliate în Caietul de sarcini. 5. Modalitatea de prezentare a ofertei: Pentru a fi admişi în cadrul prezentei achiziţii, ofertanţii trebuie să depună următoarele documente:
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare în vederea realizarii obiectivului de investitii "Lucrari de interventie la sediul Oficiului Judetean Olt (refacere fatada si inlocuire usi acces)” din Mun.Slatina, Str.Caloianca,nr.40, Judetul Olt, în conform. cu prevederile legale incidente si cu cerintele prezentei solicitari. 04.09.17
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie (planşe, relevee, schiţe etc.), obţinere avize, acorduri, autorizaţii etc, de la instituţiile statului, achitare taxe, onorarii notar public 20.07.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţie a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video) 25.06.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţie a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video). 02.07.20
Materiale de constructii 09.06.23
Materiale de constructii conform ADV1368152  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediul ANCOM-Direcţia Regională Timiş şi sediile Oficiilor Judeţene Hunedoara, Caraş-Severin, Mehedinţi, Gorj, Dolj, Olt. 25.08.21
Lucrări de interventie (înlocuire 2 (două) usi acces) la sediul O.J. Olt, strada Caloianca, nr. 40, municipiul Slatina, Judetul Olt 04.06.18
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene 18.03.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de aer condiţionat, la sediile din Timişoara şi la sediile Oficiilor Judeţene. 30.03.23