Feedback
I.D.: 29342421

Contract având ca obiect achiziţia de lucrări de amenajare pentru sala serverelor şi cablare structurată a sediului DR Cluj

Data publicarii
04.07.18 Exista 1.014.480 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45314320-0
Termenul limita pentru depunere:
09.07.18
Pretul estimativ:
120.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1022233.zip
Locul realizarii:
Cluj, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În ofertă se va preciza termenul de execuţie a lucrărilor, care nu trebuie să fie mai mare de 30 (treizeci) zile lucrătoare de la data semnării contractului de către părţi/ predări amplasamentului. Rezultatul lucrărilor se recepţionează pe bază de proces-verbal la sediul ANCOM DR Cluj. Pentru depăşirea termenului asumat, executantul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea prezentului contract, fără TVA, ...
În ofertă se va preciza termenul de execuţie a lucrărilor, care nu trebuie să fie mai mare de 30 (treizeci) zile lucrătoare de la data semnării contractului de către părţi/ predări amplasamentului. Rezultatul lucrărilor se recepţionează pe bază de proces-verbal la sediul ANCOM DR Cluj. Pentru depăşirea termenului asumat, executantul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea prezentului contract, fără TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, penalităţi ce vor fi pretinse şi/sau deduse şi reţinute de către ANCOM din obligaţiile de plată a preţului, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile de întârziere nu pot fi deduse din preţ, executantul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile de la solicitarea ANCOM. Executantul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare: Preţul trebuie exprimat în Lei, cu şi fără TVA, şi va include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de executarea lucrărilor care fac obiectul prezentei achiziţii. Se va prezenta un pret pentru total pentru lucrările solicitate prin caietul de sarcini. Totodată se va prezenta preţul total fără TVA şi va fi publicat în catalogul electronic din SICAP (www.e-licitaţie.ro). Se va specifica daca ofertantul este plătitor sau neplătitor de TVA. Oferta va cuprinde date de identificare/contact. Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada executării lucrărilor care fac obiectul prezentei achiziţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract/Comandă cadru pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de transport de bunuri cu mijloace de transport ȋnchiriate (pe platformă). 30.05.19
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc. 10.07.18
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc 14.06.18
Contract sau comandă având ca obiect furnizare materiale pentru întreţinere şi funcţionare.  
Contract/Comandă cadru pe bază de solicitare având ca obiect servicii de furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru ATV-ul din parcul auto al DRC, precum şi prestarea de servicii de întreţinere a acestuia. 06.06.19
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba 25.04.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de ?ntreţinere şi reparare a cazanelor pentru ?ncălzirea centrală. 08.10.18
Contract sau comandă având ca obiect furnizare produse Baterii şi Acumulatori.  
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere pentru dozatoare de apă la sediul DR Cluj (5 aparate) şi sediile oficiilor judeţene, câte un aparat în fiecare locaţie. 06.11.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul DR Cluj şi sediile oficiilor judeţene Bihor, Mureş şi Sibiu. 29.08.18