Serviciile de reparare a tabloului electric vor consta în:
- demontarea pieselor vechi
- înlocuirea a două bucăţi contactori 63A (tensiune de alimentare: 400V); contactorii sunt interblocaţi şi nu pot fi conectaţi simultan pentru a preveni orice situaţie de a pune reţeaua în paralel cu generatorul de curent
- montarea unui interblocator contactori
- montarea a patru bucăţi contacte auxiliare contactori
- refacerea legăturil...
Serviciile de reparare a tabloului electric vor consta în:
- demontarea pieselor vechi
- înlocuirea a două bucăţi contactori 63A (tensiune de alimentare: 400V); contactorii sunt interblocaţi şi nu pot fi conectaţi simultan pentru a preveni orice situaţie de a pune reţeaua în paralel cu generatorul de curent
- montarea unui interblocator contactori
- montarea a patru bucăţi contacte auxiliare contactori
- refacerea legăturilor electrice
- efectuarea de probe, atât pe reţea cât şi pe generatorul de curent, cu simulare cădere de tensiune.
Prestatorul va asigura toate piesele de schimb/accesoriile/materialele necesare prestării serviciilor de reparaţii.
Termenul de prestare a serviciilor: 20 zile calendaristice de la data încheierii comenzii.
Reparaţia se va efectua după un program stabilit împreună cu personalul ANCOM, în timpul programului de lucru (luni-joi 8,30-17,00 vineri 8,30-14,30).
La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie semnat de reprezentanţii ambelor părţi.
Personalul executantului va trebui să respecte reglementările şi regulamentele interioare ale achizitorului, normele de securitate şi sănătate în muncă, precum şi de apărare împotriva incendiilor, pe toată durata executării serviciilor de reparare, în caz contrar, fiind răspunzător de nerespectarea acestora. Ofertantul este direct răspunzător de eventualele accidente de muncă, evenimentele şi incidentele periculoase, îmbolnăvirile profesionale generate sau produse de echipamentele tehnologice, procedeele tehnologice utilizate de către lucrătorii săi, în conformitate cu prev. Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006 şi a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006 aprobate prin H.G. nr. 1425/2006, precum şi orice modificare legislativă apărută pe timpul derulării comenzii.
II. Perioada de garanţie solicitată
Perioada de garanţie va fi de minim 24 luni şi va curge de la data semnării fără obiecţiuni a procesului verbal de recepţie care atestă prestarea serviciilor.
În perioada de garanţie, ofertantul are obligaţia de a asigura remedierea defecţiunilor semnalate, în termen de 3 zile lucrătoare de la notificare, fără costuri pentru achizitor.
III. Propunerea financiară
Oferta financiară se va prezenta sub formă de deviz şi va cuprinde preţul pieselor de schimb/accesoriilor/materialelor şi manopera.
Propunerea financiară va include toate costurile ofertantului, legate de prestarea serviciilor de reparaţii (inclusiv cheltuielile de deplasare).