Feedback
I.D.: 9492387

Contract având ca obiect achizitia de servicii reparare ?i între?inere mobilier.

Data publicarii
01.10.15 Exista 250.477 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50850000-8
Termenul limita pentru depunere:
06.10.15
Pretul estimativ:
3.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în servicii de reparare ?i între?inere mobilier, în conformitate cu specifica?iile caietului de sarcini. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini pot fi vizualizata si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 3 loturi. 03.10.17
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele Mercedes Sprinter cu masa peste 3,5 tone din dotarea ANCOM DR Cluj. 25.10.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa tip Bluestar.Valoarea estimata fara TVA: 7.800,00 Lei ( 650 lei/luna) 04.08.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa tip Bluestar. 12.07.17
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa cu sistem de purificare tip Bluestar, în conformitate cu specifica?iile caietului de sarcini 21.07.17
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale pentru între?inere ?i func?ionare. Procedura este împartia în 2 loturi. 14.10.15
Contract având ca obiect achizitia de servicii evaluare centrale termice dezafectate ?i accesorii la sediul ANCOM DR Cluj. 28.10.15
Contract cadru pe baza de comanda având ca obiect achizitia de servicii de verificare ?i încarcare a echipamentului de stingere a incendiilor. 12.10.15
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de legatorie 17.07.15
Contract având ca obiect achizitia de servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa cu sistem de purificare tip Water Set-Water Cooler Business. 16.02.15