Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în revizii, reparatii si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. Componenta sistemelor de alarma este descrisa în anexa nr. 1. Detalierea metodologiei de lucru (produse si servicii solicitate): Pentru sistemele de alarmare cuprinse în Anexa nr.1, ofertantul se obliga sa efectue...
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în revizii, reparatii si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. Componenta sistemelor de alarma este descrisa în anexa nr. 1. Detalierea metodologiei de lucru (produse si servicii solicitate): Pentru sistemele de alarmare cuprinse în Anexa nr.1, ofertantul se obliga sa efectueze: - A. revizii generale periodice (2 revizii) - B. reparatii accidentale (la solicitarea beneficiarului) A. REVIZIA GENERALA PERIODICA LA SISTEMELE DE ALARMA, INCENDIU, CONTROL ACCES SI CCTV Tipuri de operatii minime obligatorii: - se executa simularea reala a tuturor conditiilor de defect: intrerupere,scurt circuit, punere la masa a circuitelor si buclelor, lipsa sursei de alimentare, scoaterea detectoarelor din circuit si constatarea semnalizarii tuturor acestor defecte pe centrala; - se verifica comutarea pe sursa tampon de alimentare, se verifica semnalizarile la sirene separat, cu alimentarea pe fiecare sursa de alimentare (retea si acumulatori); - se verifica starea tehnica a tuturor acumulatorilor; - se efectueaza intretinerea profilactica a centralelor de semnalizare; - se verifica vizual placile electronice din centrala, integritatea circuitelor si contactelor, se curata de praf si impuritati daca este cazul; - se efectueaza intretinerea profilactica a elementelor active (detectori, contacti magnetici declansatoare, butoane de semnalizare, camere video, etc.); - se verifica starea de integritate a cablurilor, traseelor de protectie a cablurilor, dozelor de conexiuni, dispozitivelor de izolare, a sirenelor de alarmare si se remediaza eventualele defectiuni; - se verifica individual fiecare detector sau buton, prin actionare, se constata functionarea acestora si semnalizarea specifica la unitatea centrala; - se completeaza fisele de service de catre personalul avizat si se contrasemneaza de beneficiar. Ofertantul va depune oferta de pret pentru toate obiectivele. Oferta care nu va avea pret pentru toate obiectivele va fi respinsa. Solicitarea de oferte poate fi vizualizata si pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice