Feedback
I.D.: 3356747

contract având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a instalatiilor de balizaj nocturn

Data publicarii
05.08.14 Exista 265.995 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50332000-1
Termenul limita pentru depunere:
11.08.14
Pretul estimativ:
16.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei” servicii de întretinere si reparare a instalatiilor de balizaj nocturn” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a instalatiilor de balizaj nocturn 28.01.15
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere balizaj nocturn 26.01.16
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a instalatiilor de aer conditionat, clima. 15.05.15
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 12.07.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 17.11.17
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala cu gaz de la sediile ANCOM DR Cluj. 17.07.14
contract având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala cu gaz de la sediile ANCOM DR Cluj. 10.07.14
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 24.04.15
Contract/ comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 24.02.21
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii autoutilitară Toyota Hilux din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 şi 34300000-0). 21.11.18