Feedback
I.D.: 3084178

contract având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala cu gaz de la sediile ANCOM DR Cluj.

Data publicarii
04.07.14 Exista 102.563 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50720000-8
Termenul limita pentru depunere:
10.07.14
Pretul estimativ:
15.200,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala cu gaz de la sediile ANCOM DR Cluj” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împartita în 8 loturi. 5. Valoarea estimata fara TVA - 15.200,00 Lei (10.500 lei pentru lotul nr.1, 700 lei pentru lotul nr.2, 500 lei pentru lotul nr.3, 700 ...
Serviciile care fac obiectul achizitiei ”servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala cu gaz de la sediile ANCOM DR Cluj” trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Procedura este împartita în 8 loturi. 5. Valoarea estimata fara TVA - 15.200,00 Lei (10.500 lei pentru lotul nr.1, 700 lei pentru lotul nr.2, 500 lei pentru lotul nr.3, 700 lei pentru lotul nr.4, 700 lei pentru lotul nr. 5, 700 lei pentru lotul nr. 6, 700 lei pentru lotul nr.7, 700 lei pentru lotul nr. 8.)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala cu gaz de la sediile ANCOM DR Cluj. 17.07.14
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 24.04.15
Contract având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule Dacia Duster din dotarea ANCOM DR Cluj 12.08.14
Contract SAU comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 27.02.19
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 24.02.17
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de curătenie la sediile ANCOM DR Cluj şi anume sediile oficiilor judeţene Covasna şi Satu Mare. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi. 28.08.18
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect servicii de montare-demontare ?i echilibrare pneuri, precum ?i vulcanizare auto. 10.03.16
Contract sau comanda, având ca obiect achizitia de servicii de verificari tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judetene Mures, Bihor si Harghita, precum si servicii verificare instalatii gaz aflate la sediul Oficiului Judetean Alba 03.04.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul DR Cluj şi la sediiile oficiilor judeţene Sălaj, Bistriţa- Năsăud, Maramureş, Satu Mare, Alba precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediile oficiilor judeţe 15.10.19
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 11.04.17