Feedback
I.D.: 20948893

Contract având ca obiect achizitia de servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa tip Bluestar.

Data publicarii
06.07.17 Exista 233.098 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50532000-3
Termenul limita pentru depunere:
12.07.17
Pretul estimativ:
7.800,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa cu sistem de purificare tip Bluestar, în conformitate cu specifica?iile caietului de sarcini. Valoarea estimata : 7.800,00 Lei ( 650 lei/luna).Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Serviciile care fac obiectul achizitiei constau în servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa cu sistem de purificare tip Bluestar, în conformitate cu specifica?iile caietului de sarcini 21.07.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa tip Bluestar.Valoarea estimata fara TVA: 7.800,00 Lei ( 650 lei/luna) 04.08.17
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 3 loturi. 03.10.17
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele Mercedes Sprinter cu masa peste 3,5 tone din dotarea ANCOM DR Cluj. 25.10.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii reparare ?i între?inere mobilier. 06.10.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale pentru între?inere ?i func?ionare. Procedura este împartia în 2 loturi. 14.10.15
Contract având ca obiect achizitia de servicii de între?inere pentru dozatoarele de apa cu sistem de purificare tip Water Set-Water Cooler Business. 16.02.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse pentru efectuarea lucrarilor de între?inere ?i reparatii. Procedura este împartia în 17 loturi. 20.10.15
Contract cadru pe baza de solicitare, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a instala?iilor de aer condi?ionat. 03.08.17
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de instalare, întretinere si reparare a cazanelor pentru încalzirea centrala. 04.08.17