Feedback
I.D.: 5205372

Contract având ca obiect achizitia de furnizare echipamente de protec?ie

Data publicarii
05.02.15 Exista 37.530 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18220000-7
Termenul limita pentru depunere:
10.02.15
Pretul estimativ:
38.284,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.CPV:18110000-3,18141000-9,18220000-7,18443300-9,18832000-0, 35113410-6.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achizitia de furnizare echipamente de protec?ie 20.07.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare echipamente de protec?ie ( halate, bocanci, frânghie, manu?i de protec?ie, cizme de protec?ie, casca protec?ie, centura siguran?a, haina vatuita ?i nevatuita, caciula sau capi?on,combinezon de protec?ie). Procedura este împartia în 10 loturi. 15.04.16
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare produse: produse pentru între?inere ?i func?ionare parc auto (huse auto, lichid ?i solu?ie parbriz). Procedura este împartia în 2 loturi conform Caietului de sarcini. 18.11.14
Comanda scrisa sau contract având ca obiect achizitia de furnizare produse: accesorii pentru birou, formulare, hârtie ?i articole din hârtie, instrumente de scris ?i corectat, articole organizare ?i arhivare, drapele. Procedura este împartia în 38 loturi conform Caietului de sarcini. 12.10.15
Comanda sau contract având ca obiect achizitia de furnizare becuri, tuburi florescente ?i startere. 13.08.15
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare produse: accesorii pentru birou, formulare, hârtie ?i articole din hârtie, instrumente de scris ?i corectat, articole organizare ?i arhivare, drapele. Procedura este împartia în 6 loturi conform Caietului de sarcini. 14.11.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare furnituri de birou, drapele. Procedura este împartia în 2 loturi conform Caietului de sarcini. 19.09.14
contract având ca obiect achizitia de furnizare modulator TV CATV, sursa de alimentare si distribuitor video. 15.10.14
Comanda scrisa/contract având ca obiect achizitia de furnizare acumulatori auto. 19.09.14
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si repara?ii motociclu. 07.12.16