Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori si a intregii instalatii aferente hidrantilor de la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale.
Amplasamentul hidranţilor este următorul:
Locaţie Bucăţi
SUBSOLUL CLĂDIRII 2
PARTER,LÂNGĂ CENTRALA TERMICĂ 1
PARTER GARAJ 1 1
PARTER GARAJ 2 1
ETAJ 1 - 8 ( 2/ETAJ, 1 LÂNGĂ LIFT ŞI 1 LÂNGĂ SCARA SPR...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori si a intregii instalatii aferente hidrantilor de la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale.
Amplasamentul hidranţilor este următorul:
Locaţie Bucăţi
SUBSOLUL CLĂDIRII 2
PARTER,LÂNGĂ CENTRALA TERMICĂ 1
PARTER GARAJ 1 1
PARTER GARAJ 2 1
ETAJ 1 - 8 ( 2/ETAJ, 1 LÂNGĂ LIFT ŞI 1 LÂNGĂ SCARA SPRE ETAJUL SUPERIOR) 16
ETAJ 9 1
ETAJ 10 1
TOTAL 23
NOTĂ: La subsol există şi staţia de pompe şi rezerva intangibilă de apă aferentă hidranţilor.
Instalaţia de pompare este compusă din 3 pompe marca GRUNDFOS din care 2 principale, tip MG 90LA2-24FT115-C2, şi o pompă pilot tip CHV4-80 A-A-CVBE.
Detalierea metodologiei de lucru:
- A. revizii (verificari) generale periodice (2 revizii in perioada mai - decembrie 2022);
- B. reparatii (necesare a fi efectuate in urma verificarilor).
A. REVIZIA (VERIFICAREA) GENERALA PERIODICA
• verificarea stării generale a instalaţiei / sistemului.
• verificare grad de coroziune.
• verificarea ajutajelor de refulare.
• verificare capete de conexiune.
• verificarea cutiilor de protecţie.
• verificare la presiune a întregii instalaţii.
• verificarea gradului de uzură a componentelor hidranţilor.
• verificarea stării sistemelor de prindere.
• verificarea manevrabilităţii robineţilor şi starea calitativă a acestora.
• verificarea stării furtunurilor din punct de vedere calitativ.
• verificarea stării de etanşare a elementelor de protecţie (garnituri, racorduri, etc.)
• verificarea dotării cu accesorii.
Prestatorul se obligă să respecte toate normele de securitate şi sănătate în muncă, protecţie civilă şi gestionarea situaţiilor de urgenţă pe timpul desfăşurării activităţii în spaţiile beneficiarului şi să remedieze toate defecţiunile sau pagubele survenite din vina sa, în urma desfăşurării activităţii în aceste spaţii.
Prima revize se va efectua în perioada 15 mai – 15 iunie iar cea de-a doua revizie se va efectua in perioada 15 noiembrie-15 decembrie.
B. reparatii (necesare a fi efectuate in urma verificarilor)
- prestatorul propune beneficiarului înlocuirea componentelor defecte, daca este cazul; prestatorul acordă consultanţă tehnică de specialitate; acesta va asigura piesele necesare reparaţiilor şi eventualelor defecţiuni constatate la instalaţie. Acestea vor fi de origine, noi, compatibile cu tipul de instalaţie, certificate/omologate şi vor fi menţionate separat in deviz. Devizul estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera, va fi supus spre aprobare autorităţii contractante. Achizitionarea acestor repere se va face prin respectarea pricipiului concurential al pietei. Reprezentatul achizitorului poate accepta reparatia in conditiile prezentate in respectivul deviz, o poate refuza sau poate solicita anumite modificari (de exempu: in cazul in care o piesa poate fi achizitionata de la mai multi furnizori, reprezentantul achizitorului poate opta pentru a