Feedback
I.D.: 57922611

Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale.

Data publicarii
15.06.21 Exista 827.651 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
18.06.21
Pretul estimativ:
12.390,00 RON - 12.390,00 RON
Documente participare:
  1. solicitare_de_oferte_revizie_sisteme_alarma_3_2021.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în revizii, reparaţii şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. Componenţa sistemelor de alarmă este descrisă în anexa nr. 1. 1. Sediul Oficiului Judeţean Buzău, str. Zefirului nr. 59, Buzău - tip alarmă: DSC POWER 864 - sistem transmitere date: Orange 2. Sediul Oficiul J...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în revizii, reparaţii şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. Componenţa sistemelor de alarmă este descrisă în anexa nr. 1. 1. Sediul Oficiului Judeţean Buzău, str. Zefirului nr. 59, Buzău - tip alarmă: DSC POWER 864 - sistem transmitere date: Orange 2. Sediul Oficiul Judeţean Constanţa, Bd. Tomis, nr. 271, Bl. L9C, ap. 20, Constanţa - tip alarmă: PARADOX, Esprit 728+ - sistem transmitere date: Orange 3. Sediul Oficiului Judeţean Giurgiu, str. 1 Decembrie 1918, Bl. 309, Etaj 8, AP. 33, Giurgiu - tip alarmă: PARADOX, Esprit 728 ultra - sistem transmitere date: Orange 4. Sediul Oficiului Judeţean Argeş, str. Dragoş Vodă nr. 12, Piteşti - tip alarmă: DSC Power 864 Model PC 5020H - sistem transmitere date: Orange 5. Sediul Oficiului Judeţean Prahova, str. Soldat Erou Arhip Nicolae nr. 12, bl. 66, AP. 37, Ploieşti - tip alarmă: Pyronyx, MATRIX 424/832 - sistem transmitere date: GPRS 6. Sediul Oficiului Judeţean Vâlcea, str. Gabriel Stoianovici nr. 4, bl. Q2, AP. 2, Râmnicu Vâlcea - tip alarmă: DSC Model 1565 H-2P - sistem transmitere date: Orange - sistem transmitere date: GPRS 7. Sediul Oficiului Judeţean Călăraşi, Str. Dobrogei nr. 39, Călăraşi - tip alarmă: SP6000 Paradox cu modul GPRS - sistem transmitere date: Orange 8. Sediul Oficiul Judeţean Teleorman, str. Dr. Stâncă, nr. 2A, Alexandria - tip alarmă: DSC-PC1832 cu modul GPRS - sistem transmitere date: Orange 9. Sediul Oficiului Judeţean Dâmboviţa, str. I.H. Rădulescu nr. 19-21, Târgovişte - tip alarmă: SP6000 Paradox cu modul GPRS - sistem transmitere date: Orange 10. Sediul Direcţiei Regionale Muntenia, str Lucian Blaga nr 4, Bloc M 110, sector 3, Bucureşti - tip alarmă: DSC 864 PC 5020 Componenta sistemelor de alarma este descrisa in Anexa nr. 1 la prezenta solicitare. Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate): Pentru sistemele de alarmare cuprinse în Anexa nr.1, ofertantul se obligă să efectueze: - A. revizie generala periodica (2 revizii in perioada iunie - decembrie 2021) - B. reparatii accidentale (la solicitarea beneficiarului) A. REVIZIA GENERALA PERIODICA LA SISTEMELE DE ALARMA, INCENDIU, CONTROL ACCES SI CCTV Tipuri de operatii minime obligatorii: - se executa simularea reala a tuturor conditiilor de defect: intrerupere,scurt circuit, punere la masa a circuitelor si buclelor, lipsa sursei de alimentare, scoaterea detectoarelor din circuit si constatarea semnalizarii tuturor acestor defecte pe centrala; - se verifica comutarea pe sursa tampon de alimentare, se verifica semnalizarile la sirene separat, cu alimentarea pe fiecare sursa de alimentare (retea si acumulatori); - se verifica starea tehnica a tuturor acumulatorilor; - se efectueaza intretinerea profilactica a centralelor de semnalizare; - se verifica vizual placile electronice din centrala, integritatea circuitelor si contac
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 14.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 08.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRM, în conformitate cu prevederile legale. 13.08.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 21.05.19
Contract/Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu, supraveghere video, monitorizare şi control acces) de la sediile Direcţiei Regionale Muntenia având componenţa şi locaţia sistemelor detaliate în Anexa n 27.03.24
Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie, reparatie si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 09.07.15
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 07.04.15
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 08.04.16
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 08.03.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 14.03.17