Feedback
I.D.: 72582049

Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA)

Data publicarii
30.08.22 Exista 197.471 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Termenul limita pentru depunere:
02.09.22
Pretul estimativ:
14.100,00 RON - 14.100,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_serv_intretinere_si_rep_UPS_.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
I. Obiectul contractului de servicii: prestarea serviciilor de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. A. Caracteristici UPS: - regim de funcţionare: true online (dublă conversie) - putere aparentă nominală: 25 kVA - tensiune de intrare (alimentare) UPS: 3x400/230V 50Hz - tensiune de ieşire UPS: 3x400/230V 50 Hz II. Detalierea metodol...
I. Obiectul contractului de servicii: prestarea serviciilor de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. A. Caracteristici UPS: - regim de funcţionare: true online (dublă conversie) - putere aparentă nominală: 25 kVA - tensiune de intrare (alimentare) UPS: 3x400/230V 50Hz - tensiune de ieşire UPS: 3x400/230V 50 Hz II. Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate): Revizia tehnică anuală se va efectua în perioada 15.09.2022-15.10.2022 şi va cuprinde următoarele operaţiuni: - curăţarea de praf a echipamentelor; - Verificarea conexiunilor intrare – ieşire - Verificarea conexiunii de împământare - Verificare semnalizări optice - Verificare semnalizări acustice - Măsurători / citiri ale parametrilor, incluzând şi logo-ul evenimentelor - Efectuarea testelor de funcţionare (verificarea capacităţii bateriilor, verificarea sistemului de alarmare, verificarea funcţionării corecte a sistemului, verificarea funcţionării corecte a monitorizării sistemului de UPS-uri local şi de la distanţă); La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi. 2. REPARAŢII ACCIDENTALE Se vor efectua la solicitarea beneficiarului. Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a UPS-ului în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente). Termenul de intervenţie de la sesizarea defecţiunii va fi de maxim 72 de ore. După efectuarea constatării defecţiunilor se va transmite către autoritatea contractantă un deviz estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera. Devizul va fi transmis spre aprobare autorităţii contractante în maxim 24 ore de la constatarea defecţiunii. După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigure furnizarea pieselor şi prestarea serviciilor în termen de 10 zile lucrătoare. Prestatorul va asigura piesele de schimb necesare reparaţiilor accidentale şi eventualelor defecţiuni constatate la UPS-ul menţionat. Acestea vor fi noi, de origine sau compatibile cu tipul de UPS, certificate/omologate şi vor fi menţionate separat în deviz. Prestatorul va prezenta la prestarea serviciilor şi/sau livrarea şi montarea pieselor de schimb cel puţin următoarele documente: Factură; Deviz; Certificat de garanţie, unde este cazul; Declaraţie pe propria rǎspundere privind respectarea adaosului comercial ofertat sau documente justificative din care să rezulte valoarea de achizitie a pieselor de schimb furnizate şi montate, după caz. La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 20.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 02.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 09.09.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 02.03.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 26.08.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 13.09.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 25.09.23
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24 04.11.19
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 28.10.19
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 08.08.19